Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Συμμετοχές σε διαγωνισμούς!

Είμαι της τελευταίας στιγμής....... Τι να κάνουμε;;;;

Έχουμε, αγαπημένες μου φίλες, πολλούς διαγωνισμούς που "τρέχουν". Ζωή νάχετε, δεν σας προλαβαίνω και τρέχω κι' εγώ!!!! Θα μπορούσα όμως να μη λάβω μέρος;  Όχι βέβαια......
Λοιπόν, αυτή η ανάρτηση είναι για τις συμμετοχές μου!

Στην αγαπημένη φίλη  Starhomecraft  (http://starhomecraft.blogspot.gr/2013/01/blog-post_605.html) 
Για τον όμορφο διαγωνισμό της "Ανακύκλωση", άλλες δυο συμμετοχές:


Τα μπουκαλάκια του τσίπουρου έγιναν λαδόξιδα!!!!


Το ρολό του χαρτιού τουαλέτας έγινα καλύβα - κουμπαράς  (ακολουθεί άλλη ανάρτηση για τους κουμπαράδες)!!!!!

Για το μικρό μας Vailie που το αγαπούμε πλυ πλυ.....,
(http://vailie-in-escapeland.blogspot.gr/2013/02/blog-post.html) 
Και που θέλει την ελπίδα να μην χάνεται (και έχει απόλυτο δίκιο):

Αν δεν είναι αυτά τα δύο "Ελπίδα"........

Φωτογραφία από το διαδίκτυο....

Τότε τι είναι;   Αυτά τα τρία;;;;;;;;;


Κι' αν δεν είναι ελπίδα τα μπουμπούκια της μανόλιας μου, τότε τι είναι; Τα προηγούμενα τρία;;;;;;

Μανόλια φυλλοβόλος μπουμπουκιασμένη (τη λατρεύω!!!)

Φίλη μου, μπορείς να πάρεις όποια φωτό θέλεις....  
Εγώ προτιμώ το πρώτο "σετάκι" κι' ας είναι απ' το internet!!!!!!


Το αγαπημένο "Κατερινάκι" (http://diamadaki.blogspot.gr/2013/03/2.html) 
Που λατρεύει το μωβ, μας καλεί να στείλουμε μωβ δημιουργίες!!!!
Κι' εγώ έχω μία, φρέσκια φρέσκια:


Μια ταμπελίτσα για το δωμάτιο της λατρεμένης μου εγγονής Ήλιας!!!! Της άρεσε πολύ!!!
" Αχ, τι φανταστική είναι" είπε......
Κι' εγώ έλιωσα!!!!!!

Σας φιλώωωωωωωω........                                                 

                                                                 


38 σχόλια:

  1. Οχι....δεν θα μείνεις ασχολίαστη. Ένα μεγάλο μπράβο που παίρνεις μέρος σε όλους τους διαγωνισμούς και δεν αφήνεις κανένα παραπονεμένο. Εγώ πάλι η φουκαριάρα δεν μπορώ να ανταποκριθώ σε όλα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σνομπάρω τα υπόλοιπα. Μπράβο και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλία μου ωραίες οι συμμετοχές σου...τις τρεις φάτσες να μην έβλεπα (θα μου πεις αν δεν έρθει η μπόρα πως θα βγει το ουράνιο τόξο;)
    Μοιράζω και εγώ δωράκια πέρνα αν θέλεις μια βόλτα.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλιά μου καλημέρα!!!
    Τι όμορφη μέρα σήμερα, χαρά Θεού!!! όπως και η ανάρτησή σου!!!
    Είναι και τρία σε ένα χαχαχααα
    Θα ξεκινήσω από το τρίτο της μέρος. Γιατί; Γιατί έχει μέσα "μυρωδιά" παιδιού, κάτι που όπως ξέρεις λατρεύω. Είναι τέλεια η ταμπελίτσα για την Εγγονούλα σου!!! Πώς να μην της αρέσει!!! Τυχερή με τη γλυκιά γιαγιάκα που έχει!!!
    Όσο για το δεύτερο μέρος δε θα μπορούσες, νομίζω, να βρεις πιο όμορφες εικόνες από την πρώτη και την τρίτη, για να προσωποποιήσεις την ελπίδα!!! Για τη δεύτερη, ασχολίαστο καλύτερα χαχαχαααα
    Και τώρα στις δημιουργίες σου!! Εισαι απίστευτη όμως!!! Είναι τόσο όμορφες!!!!Ειλικρινά, δε χορταίνω να τις βλέπω και να τις θαυμάζω!!!! Μπράβο σου Φιλία μου, χιλιάδες ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια και μια τεράααααααστια αγκαλιά!!!
    Να δώσει και ένα φιλί στην Ήλια από εμένα (πόσο χρονών είναι;)
    Να περάσετε ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο!!!
    ΥΓ.
    Ελπίζω ο κύριος/α google να μην μουλαρώσουν πάλι, γιατί αλίμονό τους (σσσσ και ο άγιος φοβέρα θέλει, γι' αυτό το είπα αυτό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι συμμετοχές σου,μας άρεσε πολύ πολύ η ταμπελίτσα με το όνομα της εγγονής σου,είναι τέλεια!!!!Καλό ΣΚ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν πειραζει Φιλια που εισαι της τελευταιας στιγμης..καλλιο αργα παρα ποτε δε λενε?
    Οπως και να χει, να εισαι τυχερη και καλη επιτυχια!!!
    Η μανολια ειναι απ τα αγαπημενα μου δεντρα..
    Πολυ ομορφα τα μπουκαλια!!!
    Και μη ξεχασω, χθες ελεβα το δωρακι σου...
    Ειναι απλα τελειο!Χιλια ευχαριστω...
    Καλη συνεχεια σε ο,τι κανεις..!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η μανόλιά σου και το ουράνιο τόξο πραγματική ελπίδα και χαρά... Κι εσύ ανάμεσα σ' αυτά παίρνεις τη σκυτάλη των διαγωνισμών και τους προχωράς με αισιοδοξία και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ολα ειναι πολυ ομορφα Φιλια μου!!!!!Καλη επιτυχια κοριτσι μου το αξιζεις γιατι εισαι μεσα σε ολα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φούριες βλέπω!!!! Πανέμορφα, πανέμορφα!!! Καλή επιτυχία στους διαγωνισμούες.Η φωτογραφία με τα μπουμπουκάκια πολύ μου άρεσε.Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Φιλία μου!!!!!!Μπράβο σου που προλαβαίνεις και παίρνεις μέρος σε όλους τους διαγωνισμούς!!!!Εγώ αντίθετα.............Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα που είναι όλα!!! Καλή επιτυχία να'χεις, Φιλία μου, στους διαγωνισμούς !! Και να περάσεις μια υπέροχη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πώ..πώ παραγωγή ......Μπραβο Φιλιώ μου..που τα καταφερνεις σε όλα ...και ολα σου ξεχωριστα....
    και εγώ για τον διαγωνισμό της Βάλιας το ουρανιο τόξο σκεφτηκα..χιχ.χι. τα μεγαλα πνεύματα.. λέει......αλλα τους αλλους βρε παιδί μου τι τους ήθελες; ξεπεθύμια τους έχουμε;;;χι.χι.. η ταμπελίτσα της εγγονής σουπερ,, .. αχ!!!! αυτα τα παιδιά .... αν μπορείς... πες όχι...χι.χιχ.. φιλάκια πολλα κορίτσι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπορούμε να σε λέμε και Βέγγο.!!! ή Τρεχαλίτσα!!! αλλά πάντα ακούραστη. Καλή επιτυχία όπου και αν συμμετέχεις.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είνι πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλια μου καλή επιτυχία!!
    Πολύ μου άρεσε η ταμπελίτσα της εγγονής σου.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!
    Προσεγμένες και καλόγουστες!
    Μπράβο και καλή επιτυχία στους διαγωνισμούς!
    Να μας τα δείξεις -αργότερα - και ανθισμένα τα μπουμπουκάκια της Μανόλιας!Είναι πανέμορφα τα άνθη της!Καλό Σαββατοκύριακο!Φιλιά!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έτσι μπράβο.....μην αφήσεις καμία δυσαρεστημένη. Πολύ όμορφες όλες οι συμμετοχές σου (αλλά στον δικό μου διαγωνισμό είναι καλύτερη χα χα χα χα ). Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δουλειές με φούντες ε;;Αλλά και συνεπής σε όλες σου τις υποχρεώσεις...Τα ουζομπουκαλάκια πολύ όμορφα,τέλεια η μεταμόρφωση!!Οσο για την ταμπελίτσα της εγγονούλας ένα έχω να πω ,είναι άψογη και ζηλευτή!!!Εύχομαι μία γλυκιά και ήρεμη Κυριακή...Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ στην δουλειά το έριξες Φιλία.
    Μπράβο σου.Και όμορφα μπουκαλάκια και κουμπαρά της ανακύκλωσης και δώρο για την εγγονή.
    Αχ!πως φαίνονται τα ....νιάτα!!!
    Φιλιά Φιλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλά..έχω πάθει με την καλύβα από το χαρτί του wc!!!Καταπληκτική ιδέα,εύγε Φιλία μου.Και τα άλλα βεβαίως είναι μούρλια,και μπράβο που συμμετέχεις στους διαγωνισμούς.
    πολλά πολλά φιλιά και καλό σκ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εντάξει της τελευταίας στιγμής? τι να κάνουμε ?Μου αρέσουν πολύ όλα , υπέροχα και της μικρής σου μια γλύκα . Ο κουμπαράς τέλειος . Πολυτάλαντη Φιλία να είσαι καλά με ότι κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφα είναι όλα, και τα μπουκαλάκια, και η καλύβα αλλά και πιό πολύ η ταμπελίτσα της εγγονούλας σου!!!! Όσο για την μανόλια, είναι πανέμορφη !
    Καλή επιτυχία στους διαγωνισμούς !
    Φιλάκια και καλή Κυριακή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολλές και όμορφες οι δημιουργίες σου Φιλία μου,ειδικά τη μοβ ταμπελίτσα τη λάτρεψα!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα Φιλία μου!!Τι νά πώ,καί τί νά πρωτοθαυμάσω!!Καί τά μπουκαλάκια σου,καί ο κουμπαράς"καλύβα"αλλά καί η ταμπελίτσα πού έφτιαξες γιά τήν εγγονούλα σου,είναι πανέμορφα!!!Μπράβο σου!!Καλή επιτυχία σού εύχομαι στούς διαγωνισμούς!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτά τα μπουκαλάκια του τσίπουρου που έγιναν ως δια μαγείας….. λαδόξιδα, πολύ μου άρεσαν.
    Εγώ το μόνο που κατάφερα να κάνω ήταν να τα γεμίσω με μικροσκοπικά κοχύλια θαλάσσης.
    Μέχρι εκεί φτάνει η φαντασία μου και η δεξιότητα μου!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΣΥ!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΜΟΥΚΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΒΑ ΜΕ ΤΟ ΡΟΛΟ ΥΓΕΙΑΣ!
    ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ, ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΗΘΕΛΕΣ;
    ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΜΟΥ ΕΚΟΨΕΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα μπουκάλια σου υπέροχα καθώς και ότι φτιάχνεις χρυσοχέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα!!!Τα μπουκαλάκια σου πάρα πολύ όμορφα και ο κουμπαράς καλύβα τέλειος!!!Όσο για την ταμπελίτσα που έφτιαξες υπέροχη όπως και όλα όσο φτιάχνεις!!!Φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία στους διαγωνισμούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι όμορφες οι δημιουργίες σου για άλλη μια φορά! Αυτό το σετ λαδόξυδου ειδικά είναι φανταστικό! Καλή επιτυχία σε όλους τους διαγωνισμούς!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαίρομαι που μπορείς και συμμετέχεις σε όλους τους διαγωνισμούς και είσαι και συνεπής.
    Πρ΄ψτα θα σταθώ στην Ελπίδα...τίποτα τελειότερο από το ουράνιο τόξο σε συνδυασμό με το εκκλησάκι, όπως και η υπέροχη μανώλια σου,(αγαπώ πολύ αυτή την ποικιλία, άνθη πάνω σε ξερά κλαδιά, ένα θαύμα της φύσης)
    Πάμε τώρα στις δημιουργίες σου...να πως ευφάνταστες και ομορφοφτιαγμένες? το είπαν όλα τα κορίτσια, να το επαναλάβω κι εγώ.Δεν έχεις άδικο που έλιωσες με τον θαυμασμό της Ηλιας, αλλά τον άξιζες και με το παραπάνω!Φιλιά πολλά και πάντα έτσι...δραστήρια και δημιουργική.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τί όμορφες οι δημιουργίες σου και ειδικά εκείνη η καλύβα-κουμπαράς είναι υπέροχη!!! Αλλά και το σετ λαδόξιδου είναι καταπληκτικό!!! Μπράβο Φιλία μου, καλή επιτυχία!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. αχ και να ειχα λιγο απο το ταλεντο σου μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ ωραία ΟΛΑ!!!!καλή σου επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φιλία μου καλησπέρα!!! Πόσο καιρό έχω να περάσω από εδώ κ από ότι διάβασα συμβαίνουν πολλά πράγματα στην μπλοκογειτονιά...οι δημιουργίες σου καταπληκτικές!!! τα μπουκαλάκια είναι πολύ πολύ καλοδουλεμένα κ όμορφα....!!!!!! Αλλά η ταμπελίτσα είναι όλα τα λεφτά!!! Τέλειο χρώμα και πολύ ωραία η γραφή...δικαιολογημένα η μικρή ξετρελαθηκε!!!Σε ευχαριστώ που πάντα περνάς κ απο το σπιτάκι μου κ ας είμαι εξαφανισμένη από τα δρώμενα της γειτονιάς....Φιλιά πολλά και καλή επιτυχια με τις συμμετοχες σου στους διαγωνισμούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να 'σαι γερή και να φροντίζεις για όλα τα παζάρια της γειτονιάς!
    Τη μανόλια αυτή είχα πρωτοδεί ανθισμένη σε ένα κάστρο στην τότε Βόρεια Γιουγκοσλαβία και με ξετρέλλανε. Μυρίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φιλία μου, να έχεις ένα πολύ πολύ όμορφο τριήμερο, μαζί με τους αγαπημένους σου!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά -πάρα πολλά όμως-!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ...Eυλογημενη Σαρακοστη ματια μου..να σαι καλα..πολυ ομορφα ολα..ετσι να μασται καλα και να τρεχουμε..χαρουμενη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φιλιά μου... για τις δημιουργίες σου έχω ήδη πεί... εκείνο που ήρθα να σου πω είναι ότι έχεις βραβείο και σε περιμένω να το παραλάβεις...
    http://tantekiki.blogspot.gr/2013/03/blog-post_20.html
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ...ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;