Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Τσααααααααα....... Εδώ είμαι κι' εγώ!!!

Γειτονίτσα μου λατρεμένη,

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!

Απουσίασα αρκετές μέρες απ' τα σπιτάκια σας και λυπάμαι πολύ γι' αυτό αλλά λόγοι υγείας με ανάγκασαν!
Την προπερασμένη βδομάδα πρήστηκε η αριστερή μου γάμπα - τούμπανο μιλάμε - και πονούσε. Ο άντρας μου φοβήθηκε για θρόμβωση αν και δεν ήταν ούτε ζεστή, ούτε κόκκινη, λέει, αλλά καλού κακού μ' έβαλε ξάπλα με το πόδι ψηλά! Με είδε κι' ο γαμπρούλης μου, "μπα δεν είναι θρόμβωση", εγώ όμως κάθε που σηκωνόμουν, τουμπάνιαζα!!!!! Μετά από κάμποσες μέρες (έπεσε και ΣΚ) πήγαμε στο Νοσοκομείο για τρίπλεξ κάτω άκρων. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΘΡΟΜΒΩΣΗ!!! Έχω όμως φλεβική ανεπάρκεια και πρέπει λέει να μάθω να ζω μ' αυτό!!!!! Και σιγά τα λάχανα!!! Έχω μάθει να ζω και με χειρότερα! Πάντως παράγγειλα ελαστικό καλσόν μπας και με βοηθήσει. Και μιας και κάναμε που κάναμε το "ταξίδι" μέχρι το Νοσοκομείο, κάναμε και οι δύο όοοοοοοολες τις εξετάσεις (το ετήσιο τσεκάπ μας)! Δόξα τω Θεώ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ! Τώρα μου μένει μόνο η κολονοσκόπηση γιατί στο έντερο έχω προκαρκινική κατάσταση. Κάθε που κάνω αυτή την εξέταση, μου βγάζουν και πέντε - έξι πολύποδες!!!! Χχχχχαααααααα..... Απ' όλα έχει ο μπαχτσές!!!!!!
Καπάκι σ' όλα αυτά, αρπάζω και μια γρίπη με πυρετό που με ταλαιπώρησε αφάνταστα κι' ακόμα είμαι σαν ζαλισμένο κοτόπουλο! Εμ, ντύσου  γδύσου για ακτίνες, μαστογράφο, τρίπλεξ, καρδιολόγο την πάτησα!      Αυτάααααα!!!!!!!

Και πρώτα απ' όλα, θέλω να ευχαριστήσω και από το blog μου την Έφη μας (Παλέτα Δημιουργίας)
για το υπέροχο γούρι που μου έστειλε με τις πολύ γλυκές ευχές της!



Έφη μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το απρόσμενο και τόσο καλόγουστο δώρο σου..... Θαύμασα και από κοντά την καλαισθησία σου και την πολύ προσεγμένη δουλειά σου!

Να στείλω και μερικά έργα μου στον διαγωνισμό ανακύκλωσης του "Starhomecraft":
Το θολωμένο μου βάζο που ξανάνιωσε
Το μπουκάλι - παπάκι που δεν πετάχτηκε και το έχουμε στην κουζίνα μας για κρασί....
Και μια θήκη για χαρτομάνδηλα που δεινοπάθησε στα χέρια μου η καψερή. Ήταν το πρώτο μου decoupage, όταν τα μόνα που γνώριζα ήταν η ατλακόλ και η χαρτοπετσέτα. Κοπανάω μια χαρτοπετσέτα λοιπόν και 5-6 χέρια ατλακόλ αλλά....... χωρίς  primer!!!! Έγινε μια θολούρα, μετά διάβασα πως θέλει primer, το περνάω πάνω στις τόσες κόλες, ξανά decoupage και έγινε έτσι:
Τίγκα στη ζάρα, το πέταξα σε μια ντουλάπα και το ξέχασα! Έλα όμως που με τη μετακόμιση ξανάρθε μπροστά μου.... Και αυτή τη φορά είχα μάθει το ποίημα μου: Δεν πετάμε τίποτα!!!
Με τόσα στρώματα κόλας και τόσες ζάρες, δεν γινόταν να το "ξύσω"......  Πήρα κι' εγώ πάστα διαμόρφωσης και το πέρασα όλο!
Και πάνω εκεί, ξανά decoupage!!!!
Αν σας πω πως το βάρος του είναι τρία τέταρτα του κιλού θα με πιστέψετε; Είναι αλήθεια!!!!

Επειδή λοιπόν θεωρώ πως η χαρτομαντηλοθήκη είναι πολύ χρήσιμο και ωραίο δώρο, έφτιαξα άλλη μια για μια πρόσκληση φίλης που αγαπώ και εκτιμώ πολύ:
Decoupage, παλαίωση, ανάγλυφο μοτίβο, πατίνες...
Την ενθουσίασε το δωράκι μου και με καταθαύμασε ως καλλιτέχνιδα!!!!!
Περήφανη εγώ, έφαγα όλο μου το φαΐ και γύρισα σπίτι πιο πρησμένη από ποτέ! 

Τώρα θέλω να σας ρωτήσω κάτι. Μια απ' τις Χριστουγεννιάτικες μέρες, βρήκε ο άντρας μου τρία στολιδάκια από κανελογαρύφαλλα  που μοσχομύρισε το σπίτι μας. Ήταν σε μια νάιλον σακουλίτσα, χωρίς φάκελο, πεταμένα στο πεζουλάκι του κήπου. Δεν ξέρω ούτε ποιος τα έστειλε ούτε καν αν προορίζονταν για μας! Μπορείτε να μου διαλευκάνετε αυτό το μυστήριο; Δεν βάζω φωτογραφία γιατί μπορεί να μην είναι και δικά μου.........

Σας φιλώ γλυκά γλυκά


41 σχόλια:

  1. Καλό μήνα και εύχομαι ότι σε ταλαιπωρεί να είναι περαστικό! Πολύ ωραία όλα και η χαρτομαντηλοθήκη αν και δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι είναι τόσο βαριά φαίνεται τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά σου φιλενάδα! Δόξα τω Θεώ, όλα καλά, αλλά να το προσέχεις το πόδι σου. Ενα τσεκάπ το χρειάζομαι κι εγώ αλλά είμαι πολύ αμελής. Να χαίρεσαι και το δωράκι σου από την΄Εφη! Τί όμορφο γούρι!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!
    Πολύ καλά την περιποιήθηκες την πρώτη θήκη με την πάστα και έγινε μιά χαρά (έ, όχι και να πήγαινε χαμένη!)αλλά η δεύτερη είναι το κάτι άλλο. Πανέμορφη, με ωραία παλαίωση και με το ανάγλυφο (που εγώ δεν έχω ακόμα δοκιμάσει..). Τέλεια !!!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά σου γλυκούλα μου!!Τα έργα σου πανέμορφα!!! Και πολύ χρήσιμα!! Να χαρείς και το όμορφο γούρι σου!!! Αυτά που βρήκες στον κήπο σου, για σένα πιστεύω ότι ήταν!! Ε! Κάποια στιγμή,θα σου πει ποιός το άφησε εκεί!!Φαίνεται θα πέρασε να σου το δώσει και έλειπες ίσως!!Μου αρέσουν τα μυστήρια!!!Να η αρχή για εξιχνίαση!! Φιλάκια πολλά!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλίααααα....καλησπέρα και περαστικά. Με τόσα στριπ τηζ που έκανες, τί περίμενες ???....δεν θ'αρρώσταινες. Και δος του φτύσιμο γιατροί και νοσοκόμοι για να μη βασκάνουνε την κορμάρα σου. Πολύ θέλει ?????. Τεσπά, περάσανε όλα....ηρέμησες και το ΄ριξες στα έργα, τα οποία σου βγήκαν εξαιρετικά και σε αποζημίωσαν από τις ταλαιπωρίες. Φιλιά πολλά. Ααααα.....και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ω ΡΕ ΞΕΝΥΧΤΙ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΜΕ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ευχαριστώωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό μήνα!
    Εύχομαι να είσαι πάντα καλά!!!!
    Όμορφα τα έργα σου, καλή επιτυχία!!!!!
    Φιλία μου φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά, Φιλία μου! Αν και άρρωστη και ταλαιπωρημένη επέστρεψες με ένα σωρό καλούδια!! Πανέμορφα πραγματάκια!
    Καλό μήνα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!πολυ ομορφα ολα ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλία μου καλημέρα και καλό μήνα. Να είσαι γερή και δυνατή για να μας δείχνεις τις τόσο όμορφες δημιουργίες σου.
    Όλα είναι πολύ όμορφα. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΜΗ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΩΡΑΙΑ ΣΤΕΝΣΙΛ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΠΙΔΙ!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!!!!!
    Η ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ!!!!!!
    ΤΗΝ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΟΘΗΚΗ , ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ, ΑΦΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟΟΟΟΣΟ ΒΑΡΙΑ!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ, ΣΥΝΕΧΙΣΕ , ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΚΡΕΣ ΑΚΟΜΗ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα !!
    Χαμογέλασα με τον τρόπο που μας τα περιγράφεις !!
    Όλες οι δημιουργίες σου είναι όμορφες , να σαι καλά , να δημιουργείς με το ίδιο κέφι, χαρά κι αισιοδοξία !!
    Περαστικούλια σου και Καλό Μήνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ολα για μας τους ανθρωπους ειναι!
    οπλισου με υπομονη, αισιοδοξια και χαρα και ολα καλα θα πανε..αντε περαστικα και να ναι το τελευταιο!
    καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. O αυτοσαρκασμος μας εμεινε Φιλια μου για να ξεπερναμε τα δυσκολα!Με εκανες να χαμογελασω αντι να λυπηθω για τα παθη σου!!Εχεις ταλεντο παιδι μου στο γραψιμο,...μαζι με την Ελενη θα γραψετε επιθεωρηση ! Καλα για το πασιφανες ταλεντο στο ντεκουπαζ ,οι πανεμορφες χαρτομανδηλοθηκες το ...καταμαρτυρουν!!
    Οσο για τα κανελογαρυφαλλα..μη το ψαχνεις ,ο Αηβασιλης ητανε παιδι μου..σου λεει..η Φιλια δε με εχει αναγκη,φτιαχνει τα παντα με τα χερακια της,ας της στειλω γιορταστικες μυρωδιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημερα περαστικα σου Φιλια μου και καλο μηνα!!!!!!Υπεροχα τα καλουδια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα Φιλία μου!!Περαστικά σου!!Μήν αφήνεις νά σέ πάρη από κάτω!!Θαύμασα γιά ακόμη μιά φορά τίς πανέμορφες δημιουργίες σου!!Καί τά δύο κουτάκια είναι πολύ ωραία φτιαγμένα!!Νά είσαι καλά!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φιλία μου τι σου έκαναν;;; Πέρασες όλες τι δοκιμασίες βρε θηρίο;χαχα...Όμως ήταν για καλό και με καλό τέλος...οπότε χαλάλι η απουσία και η ταλαιπωρία σου. Πέσε με τα μούτρα στις δημιουργίες σου...άντε που όλα στραβά τα βλέπεις...έχεις γίνει ξεφτέρι λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περαστικά σου και ξεκούραση στο πόδι.
    Όσο για τις κατασκευές σου να μην τα ξαναλέμε, υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Περαστικούλια Φιλία μου!!!! Καλό μήνα γεμάτο με όμορφες δημιουργίες σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Περαστικούλια! Το σημαντικότερο είναι που δεν αφήνεις να σε πάρει από κάτω!
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα υπέροχες, με διάχυτο το ρομαντικό στοιχείο!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φιλία ,Καλό μήνα με υγεία !!!!περαστικά σου για το πόδι!!!μια προς μια οι δημιουργίες σου είναι θαυμάσιες!!!!!!!!!!!!!!μπράβο!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φιλία καλό μήνα και περαστικά σου, όλα θα πάνε καλά και οι ταλαιπωρίες θα ξεχαστούνε σύντομα. Συνέχισε να μας καταπλήσεις με τις ωραίες σου κατασκευές και μην τό βάζεις κάτω.....περιμένουμε να σε διαβάσουμε και σε κανένα στίχο, κείμενο, για να μας ανεβάσεις το ηθικό είσαι τόσο ταλαντούχα και όλοι έχουμε ανάγκη αυτή τη στιγμή το χιούμορ, την αισιοδοξία, την καλή διάθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κατ΄αρχή καλό μήνα! Καλά, ό,τι πουλιέται εσύ το ψωνίζεις!? και δε σου έφτασαν όλα τα άλλα ψώνισες και τη γριπούλα σου! περαστικά σου γλυκούλα μου και άλλο κακό να μη σε βρει! Και τι να σου πω! Ό,τι και να κάνεις βγαίνει τέλειο δημιούργημα! πολλά πολλά φιλάκια και περαστικά σε ό,τι σε ταλαιπωρεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να'μαι κι εγω αργοπορημένη!!!!Περαστικά!!! Αν κρίνω από το ιατρικό ανακοινωθέν το *καταδιασκέδασες* Ευχομαι και η τελευταία σου εξέταση να είναι ανώδυνη και μετά πρόσω ολοταχώς
    για χειροποιήματα σαν και αυτά που μας δείχνεις και μας εκπλήσσεις... Φιλάκια πολλά και καλό σου μήνα ευχάριστο και δημιουργικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Περαστικά βρε κορίτσι μου...όλα καλά να πάνε!!!!φιλάκια και από εμένα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σιδερένια Φιλία μου !!!
    Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου, όπως πάντα,
    να χαίρεσαι το δωράκι σου, σε φιλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με γεια το μασαζοκαλσόν Φιλία μου! Πρώτη φορά διαβάζω για νοσοκομεία και δεν ψυχοπλακώνομαι! Άλλο ένα ταλέντο που έχεις! Εκτός από το ταλέντο στο decoupage δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γερη και δυνατη να εισαι Φιλια μου!!!!Κρατα γερα και να περνας καθε δοκιμασια!Αλλα μετα απο αυτη,σε περιμενει η δημιουργιααα!Δες και η χαρτομαντηλοθηκη τι δοκιμασιες τραβηξε ΑΠΟ ΣΕΝΑ...κι ομως αντεξε χαχαχα αλλα με λιγα κιλακια παραπανω!.......Η 2η βεβαια εγινε θεικη!!
    Σου στελνω πολλα φιλιααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχ Φιλία μου αγαπημένη, στεναχωρέθηκα με την περιπέτεια υγείας που είχες. Σου εύχομαι αγάπη μου, να είσαι ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ, MAZI ME TON ANΤΡΟΥΛΗ ΣΟΥ!!!! Να προσέχεις!!
    Πολύ ωραίες οι κατασκευές σου, και το γούρι σου!!!
    Σίγουρα την κατασκευή δεν την έστειλα εγώ, αφού δεν μπορώ να φτιάξω τίποτα η άχρηστη. Θαυμάζω όμως όλες εσάς μέσα εδώ, τις ηλ. μου φίλες. Είστε πραγματικά για πολλά μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά Φιλία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Kαλημέρα Φιλία μου, αχ μου θύμησες ότι πρέπει και εγώ να επαναλάβω φέτος μια κολονοσκόπηση. Οι πολύποδες παραμονεύουν. Τις ιατρικές σου περιπλανήσεις θα μπορούσα να τις γράψω και εγώ σήμερα.
    Δεν το βάζουμε όμως κάτω ε?? Συνεχίζουμε ακάθεκτες εσύ τις δημιουργίες σου και εγω΄τις βόλτες μου.
    φιλάκια φιλενάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φιλιάκι μου, περαστικά σου, κοριτσάκι μου !!! Σε ματιάσαμε μωρέ ;;; Μπαααα σε καλό σου ...
    Όταν έρθω Αθήνα, θα σε βάλω κάτω να μου δείξεις τα τρισδιάστατα στένσιλ, πώς τα φτιάχνεις ( σ΄ έχω πρήξει το ξέρω, αλλά είναι πάνω απ' τις δυνάμεις μου να δείξω χαρακτήρα χχχααααα)
    Πανέμορφες οι δημιουργίες σου, Φιλιάκι μου !
    Φιλάκια πολλά πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. λυπάμαι που ταλαιπωρείσαι με την υγεία σου,δεν υπάρχει πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή απ'αυτήν!!!Σου εύχομαι ολόψυχα να σταματήσουν τα''διάφορα''και να ηρεμήσεις(προτείνω και τη Γιόγκα που κάνει θαύματα)
    Με γειά το όμορφο δώρο σου,και συγχαρητήρια για τις απίθανες δημιουργίες σου
    θα σε σκέφτομαι....πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Περαστικά να ευχηθώ .Πολύ όμορφο το δωράκι σου. Τόσο βαρύ που έγινε το κουτάκι από τα χαρτομάντιλα μήπως να το χρησιμοποιείς για να μη κλείνουν οι πόρτες ..... πλάκα κάνω....έγινε πολύ πόλύ όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ...ολα μα ολα θα περασουν..να σε καλα στην ψυχουλα σου..και να προσεχεις λιγο..μονο λιγο..ολα του Θεου θα γινουν..χαρουμενη βδομαδα..σε φιλω..και σε σκεφτομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φιλία σου εύχομαι περαστικά και να σταματήσει γρήγορα να σε ταλαιπωρεί το πόδι σου.Θαυμάζω τις κατασκευές σου και ζηλεύω, γιατί τις τεχνικές αυτές που χρησιμοποιείς δεν τις γνωρίζω και θα ήθελα πολύ κάποια στιγμή να μάθω. Σου εύχομαι καλό μήνα, καλή εβδομάδα και να συνεχίσεις δυναμικά. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καθυστερημένα σου εύχομαι καλό μήνα.
    Έγκαιρα σου εύχομαι καλή εβδομάδα και περαστικά.
    Τα έργα σου περίφημα, υπέροχα και ας γκρινιάζεις.
    Όσο για τα κανελογαρύφαλλα, κρυφός και ντροπαλός θαυμαστής μιας άλλης εποχής είναι ο δράστης.χα χα
    Φιλία φιλιά πολλά πολλά.Μεγαλώσαμε αλλά δεν το βάζουμε κάτω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. περαστικά φιλία!
    και έναν καλό μήνα να έχεις!
    γεμάτο χειροποίητες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σου εύχομαι ολόψυχα περαστικά σου και να έχεις ενα πολύ καλό μήνα!Οι δημιουργίες σου πάρα πολύ όμορφες!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Περαστικά Φιλία μου. Ταλαιπωρήθηκες πολύ!! Εύχομαι γρήγορη ανάρρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σιγα να μην σε τρομαξει εσένα μια βλεβική τέτοια....μια γριππούλα και ενας πυρετούλης
    χι..χι.. αμ..την ευκαιρία που εκανες και τα τσέκ απ σου που την βάζεις Φιλιώ μου;;;
    αφου ειναι ολα καλά.... και σκεψου να μην ειχες αρρωστήσει κι όλας τι θα εκανες ακομα με τα ντεκουπαζ σου... καθε φορα... και πιο ομορφα...περαστικουλια ... και φιλακια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Φιλία μου αγαπημένη
    Περαστικά σου, δεν ήξερα ότι πέρασες τέτοιες ταλαιπωρίες.
    Ευτυχώς, που όταν έρχομαι καμαρώνω όλες τις αναρτήσεις σου κι έτσι το πληροφορήθηκα.
    Χαίρομαι που δεν χάνεις το χιούμορ σου και συνεχίζεις να δημιουργείς τα αριστουργήματα σου!
    Σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι σιδερένια και χαρούμενη!
    Με αγάπη και πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Lovely works...as always!!!
    Have a wonderful weekend, dear! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;