Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Και είπε ο κουμπαράς:

"Τι να την κάνω τη ζωή χωρίς περιεχόμενο;"
Και αυτοπυρπολήθηκε!!!!!!
Εύχομαι να λογικευτούν οι κουμπαράδες, δεν είναι σωστά πράγματα αυτά! Άλλωστε, δεν ξέρεις καμιά φορά τι γίνεται.... μπορεί να μπει και κάτι μέσα!!!!

Αγαπημένοι μου,
Τελευταία μ' έχει πιάσει μια μανία με το decoupage σε σπάγκο!
Ο ανωτέρω κουμπαρούλης, πριν την αυτοπυρπόληση, ήταν έτσι...
Και έτσι θα πάει στη Θεσσαλονίκη φυσικά!!!!

Και η άλλη πλευρά....
Το γνωστό κουτί του capouccino, κομμένο πιο κοντό, τυλιγμένο με σπάγκο, ντεκουπαρισμένο και με καπάκι από πηλό, βαμμένο με ακρυλικά.

Another κουτί capuccino, με ακριβώς την ίδια διαδικασία:
Αυτό έχει και φυλαράκια από τσόχα και "κερασάκι" στην κορφή!!!!

Και η άλλη πλευρά:

Και οι δύο μαζί με τα εφέ τους, με τα όλα τους.....:

 Όπως καταλαβαίνετε, μ' έχει ξετρελάνει το παιχνιδάκι με την επεξεργασία φωτογραφίας!!!!!
Σας στέλνω εκατομμύρια φιλάκια..........

54 σχόλια:

  1. Σε σπάγγο ? ΄Αργησα να το καταλάβω...
    Μου αρέσουν πολύ, κυρίως αυτός που έχει το
    φύλλο για καπάκι.
    Βρήκες και το καινούργιο site που κάνει εφέ και
    κουνήματα, μπράβο Φιλία και από εμένα πολλά
    φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΗ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙΣ ΙΔΕΕΣ!!!!
    ΟΣΟ ΖΟΥΜΕ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ!!!!!!
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΙΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΤΙ ΚΟΛΠΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ;
    ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Φιλία μου,
    οι κουμπαράδες σου κουκλιά,
    ότι πρέπει γι' αυτήν την εποχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλία μου τι κάνεις? Μ'αρέσουν πάρα πολύ οι κουμπαράδες σου.. Φοβερή ιδέα και πολύ πρωτότυπη.. Να σε ρωτήσω, το καπάκι βγαίνει ή είναι κολλημένο πάνω στο κουτί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφοι και οι δύο, ειδικά ο πρώτος με το καπάκι/φύλλο... υπέροχος. Πολύ "νάζι" και κουνήματα το σπιτάκι σου!!!! χαααχαα!!! να είσαι καλά, φιλάκια, καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλία είναι υπέροχοι!!! Μπράβο σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εντάξει έγραψες! Είναι καταπληκτικοί! Και πήρα χθες κάτι σπάγγους απο το Jumbo. Βρε λές να το τολμήσω?
    Αντε καλημέρα!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειοι και οι δύο!Όσο για την αυτοπυρπόληση:Τι να κάνουν και αυτοί οι καημένοι!Δεν πέφτει τίποτα μέσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βιάστηκε να αυτοπυρποληθεί ο κουμπαράς...μπορεί αυτός που θα τον πάρει κάτι να του ρίξει...αν δεν έχει χρήματα μπορεί να του ρίξει τα όνειρά σου...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλο κόλπα μου είσαι Φιλία!Ο κουμπαράς φλέγεται!!! χαχα...είναι κούκλοι και οι δύο πάντως! Σε σπάγκο ε;Εντυπωσιακό... πως το κάνετε παιδάκι μου αυτό; Φιλιά πολλά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφοι έγιναν !!!!!!!!!!!
    Μου αρέσει το καπάκι φύλλο και λουλούδι! Από τσόχα είναι το ένα και το άλλο από πηλό, αν κατάλαβα καλά.....Μωρέ μπράβο σου που τα καταφέρνεις με τόσα υλικά!!!!!!!!!!
    Σου στέλνω πολλά φιλάκια, Φιλία μου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα δίνει το ντεκουπάζ πάνω στον σπάγκο! Και όταν υπάρχει και η έμπνευση γίνονται πανένορφοι κουμπαράδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλησπέρα!!πολύ ωραίοι κουμπαράδες!!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο,τι ,δεν ειδα απο τις μετρ του ντεκουπαζ το θαυμασα σημερα!(εννοω το σπαγκο).Τα outsider να φοβασαι!!
    Απιθανο το παιγνιδι με την επεξεργασια,το καταφερα και γω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλά έχεις ξεφύγ... τελείως!!!!!! Φανταστικές δημιουργίες... κολπάκια με τις φωτογραφίες... ανακαλήψεις κλπ κλπ!!!!! Φιλία μου δεν παίζεσαι πιά!!!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραίοι οι κουμπαράδες και γέλασα πολύ με την ανάρτησή σου!!!!
    Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 2 Δεκεμβρίου στο Βαφουπούλιο,ε??/Χμ χμ....λέω να έρθω να σας δω-)))
    πολύ γλυκιά η ανάρτησή σου,έχει μπόλικο χιούμορ-))
    πολλά φιλιάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πειράζει που δεν κατάλαβα τίποτα περί σπάγγου?? Δεν πειράζει όμως μου άρεσε το αποτέλεσμα. Τελικά θα μπουν οι κουμπαράδες στα ρεκόρ Γκίνες όπωσδήποτε.
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΤΕΛΕΙΟΣ!!!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΘΑ ΣΕ ΑΝΤΙΓΡΑΨΩΩΩΩ!!!!!!Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ.ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΙΣ ΓΕΛΑΩ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟ PHOTOSHOP ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΠΑΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕ ΠΟΙΟ ΝΑ ΤΙΣ ΦΤΙΑΞΩ ΧΑ ΧΑ!!ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν το συζητάμε!! Είναι τέλειοι!! Καλοδουλεμένοι, καλαίσθητοι, .."κολπατζήδες", ..! Να'σαι καλά, Φιλία! Πάντα με τόσο όμορφες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο κουμπαράς πήρε φωτιά, ή εσύ που τρέχεις και δεν σε φτάνουμε;
    Υπέροχοι και οι δύο.Άξίζει το "κόλλημα" με τον σπάγγο.
    Φιλία, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΑΑΑΑΔΕΣ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Mαρία, με κατέπληξες για τρεις λόγους. Πρώτον για το σπάγγο. Δεύτερον για το φύλλο-καπάκι. Τρίτον για τα εφφέ που με έκαναν και αντραλίστηκα λίγο.....Σου ορκίζομαι ότι θα τα δοκιμάσω και τα τρία. Φιλιά πολλά πολλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πω πω ομορφιές!!!!!!!!!!Κουκλίστικοι!!!!Εξαιρετικοί!!!Και χωρίς ζαρούλες πάνω σε σπάγγο ???Καλά δεν παίζεσαι!!!Και επεξεργασία εικόνας ??? Αλματώδης πρόοδος!!!Σε θαυμάζω Φιλία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι υπέροχοι οι κουμπαράδες σου!!!!καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου Φιλία!Καί πολύ όμορφοι φτιαγμένοι!Μού αρέση πολύ τό εφφέ στόν πρώτο!!Μπράβο σου!Καλό Σ/Κ!ΦΙΛΙΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν είναι μόνο οι κουμπαράδες πανέμορφοι, αλλά και η περιγραφή σου άψογη, με έκανες και γέλασα. Να είσαι καλά και ελπίζω να σε δω σύντομα, την περασμένη εβδομάδα είμασταν λιγάκι τρελοκομείο και δεν μπορέσαμε να τα πούμε όπως πρέπει.
    Φιλιά πολλά Φιλία μου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτοπυρπολήθηκε ε; Βρε που φτάσαμε! Να τους τάξουμε ότι τους γεμίζουμε με κουμπιά, κοχύλια, σοκολατακια... όχι σοκολατακια , την άλλη μέρα θα έχουν αδειάσει πάλι... Τέλος πάντων να τους βρούμε λόγο υπαρξης να αποφυγουμε τα χειρότερα.
    Το ντεκουπάζ στο σπάγγο τέλειο, με το δίκιο σου κόλλησες!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γιατί κορίτσι μου να αυτοπυρποληθούν οι κουμπαράδες ; Έχει ο καιρός γυρίσματα,εξάλλου το χρήμα είναι στρογγυλό για να τσουλάει και τσουπ μέσα στον κουμπαρά,και τι κουμπαρά λουλουδάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ όμορφοι κουμπαράδες .Πράγματι πάνω στο τυλιγμένο σπάγγο δείχνει πιο εντυπωσιακό. Τα εφέ απίθανα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχοι είναι Φιλία μου ! Πολύ μου άρεσε το πήλινο φύλλο του πρώτου αλλά και η τσόχινη λεπτομέρεια του δεύτερου. Σου εύχομαι μια καλή Κυριακή ! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κόντεψες να μείνεις ασχολίαστη απο τον τούρτουλα γύρω απο το βελάκι ν ανοίξουν τα σχολια, αλλά έχε χάρη που είσαι εσύ ... κατακαημένη μου!!!Επαψα να πιστεύω οσα κατά καιρούς παραπονιέσαι οτι δε ξέρεις,μας έχεις βάλει τα γυαλιά κανονικότατα!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΜΑΝΔΑΜ.
    Σας φιλώ ταπεινά το χέρι
    δούλη Σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ νονά;;; και εσύ με αυτό παίζεις;;; δεν το περίμενα απο σενα ;;; οι νονές παιζουν;χι..χι.. εμείς τα μικρα παίζουμε με αυτό το γύρω γύρω ο Μανώλης και μετα αντε να βρείς ώρα να σχολιασεις κι όλας...τι να της κανω της Φιλίας; ας μην το έβαζε...χι..χι.. δεν θα προλαβω να σχολιασω το παιδί...χι.χι..

      Διαγραφή
  34. Φιλιάκι, την έχω δει την ανάρτησή σου εδώ και καιρό, αλλά δεν είχα χρόνο να σε σχολιάσω όπως σου αξίζει ! Χεχεχε !!!
    Τί κολπάκι είναι αυτό με την φλεγόμενη φωτό ;;;; Για αρχάρια μια χαρά μου τα κάνεις όλα !!! Τώρα ντεκουπάζ και σε σπάγκο ;;; Αααα με εδώ τα πράγματα γίνονται σοβαρά !!! Γι΄αυτό μου εξαφανίστηκες από την άαααλη σου ασχολία ! Είχες δουλειές με ...σπάγκους ! Άντε χαλάλι, γιατί το αποτέλεσμα είναι σούπερ ντούπερ ! Φιλάκιααααα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ πολύ όμορφοι και οι δυο κουμπαράδες σου!!!Φιλάκια και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Λοιπόν.....κατσε και λέγε τωρα τι ειναι επεξεργασία φωτογραφίας και που βρίσκεις τα εφέ φωτιές και τα τιαύτα ..δεν μπορεί να μας αφήνεις αμόρφωτες εμας;; τα είπα και ησύχασα Φιλιώ μου...και τωρα θα σε σχολίασω αν με αφήσει το κερσοράκι σου..χι..χι.
    οι εμπνέυσεις σου έχουν εκτιναχθεί στα ύψη..χι..χι..εχεις επιστρατεύσει όλα τα μέσα.. οχι της συγκοινωνίας καλέ;;; τα άλλα λέω..σπαγγους μπογιές και άλλα...τα φιλια μου έχεις και κανόνισε να μην με αφήσεις αμόρφωτη....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φανταστικοί οι κουμπαράδες.Καλά ντεκουπάζ σε σπάγγο; Θα μας τρελλάνεις; Και φλεγόμενη φωτό, και εφέ σε φωτό. Είσαι φοβερή. Για έλα γρήγορα για βραβείο στο μπλοκάκι μου.Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν φαντάζεσαι πόσο μου άρεσε η ιδέα σου για το καπάπι των κουμπαράδων!!!!
    Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τ κουμπαροπαιχνίδι καλά κρατεί...Και χαίρομαι με τους όμορφους και έξυπνους κουμπαράδες σου, θα γίνει όμορφο το παζάρι μας,και θα έχει πλάκα .... Λάτρεψα το φύλο του πλάτανου !!!'Εκλεψα το μπλόκ με την επεξεργασία φωτογραφιών , κάτι καταφέρνω ,αλλά πες μου για τις φώτος μέσα στο σύννεφο,μου βγαίνουν πάρα πολύ αχνές,τι διαβάθμιση βάζεις; καλό ξημέρωμα και καλή σου εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες. Άραγε όμως χρησιμεύουν σε τίποτε σήμερα. Ποιός θα έχει κάτι να βάλει μέσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Υπεροχοι οι κουμπαραδες και οι δυο.Αφου πιανουν τα χερια σου τα παντα,μην ανησυχεις για τα bazaar,οπως μουγραψες.Θα τα καταφερεις μια χαρα,ενα στο καθενα και καθαρισες.Καλα,τα εφφε δεν παιζονται,εγω δεν τα καταφερνω σ'αυτα.
    Καλη εβδομαδα και καλο χειμωνα ναχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τέλειοι οι κουμπαράδες σου!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εμένα λες αλλά και εσύ δεν πας πίσω στην πρωτοτυπία!!
    Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου Φιλία μου.
    Να'ναι πάντα γεμάτοι,χα,χα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καταπληκτικοί οι κουμπαράδες σου!!Τεχνική υπέροχη!!!Μπράβο σου γλυκιά μου!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ,ΚΑΛΑ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ,ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΕΦΕ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ!!! ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΟΥ!!
    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΣΚΟΛ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΛΩΣΤΗ,ΔΕΣ ΕΔΩ
    http://giasminblogspotcom.blogspot.gr/p/kaskol-flamenco.html
    ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΩΤΟ.
    ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΛΛΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ.
    ΓΙΑ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΠΕΣ ΜΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φιλία μου είσαι καταπληκτική!!! Ως και κουμπαράδες καμικάζι φτιάχνεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Θαύμα-θαύμα ο blogger μου επέτρεψε να μπω στης Φιλιώς το σπιτάκι!!!!! Τι υπερπαραγωγή κουμπαράδων είναι αυτή Φιλιώ????? Ντρέπομαι...εγώ δεν έχω φτιάξει ούτε έναν......Κι αυτό που γυρίζει γύρω- γύρω πώς το κάνεις????? Ααα!!! Πολλές εκπλήξεις με περίμεναν εδώ!! Παίρνω τον σύνδεσμο που μας έβαλες και πάω να κάνω δοκιμές!!! Μπορεί να συγκινήσω και τον blogger με τις τσαχπινές μου!!!!!! Καλό ξημέρωμα Φιλιώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;