Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Πέμπτος κουμπαράς και μπουκαλάκια...

Γεια σου γειτονίτσα αγαπημένη....
Το φθινόπωρο πολύ το χαίρομαι, όχι γιατί μ' αρέσει ιδιαίτερα.... απλά γιατί είναι μια αλλαγή. Δεν μπορώ τα ίδια και τα ίδια για πολύ!!! Γι' αυτό αγαπώ όλες τις εποχές.

Μια φθινοπωρινή μέρα λοιπόν που δοκίμαζα διάφορες τεχνικές και υλικά, πήρα ένα ντενεκεδάκι του καφέ μου και είπα να το καλύψω με αλουμινόχαρτο.
Λέω δε θα το κάνω σκέτο, το τύλιξα αραιά με σπάγκο, του έβαλα και λίγα σκόρπια καρουμπαλάκια - εξ' ου και φαίνεται σαν νάχει αναφυλαξία - και το τύλιξα με το τσαλακωμένο αλουμινόχαρτο.
Δε μου έλεγε τίποτα, παρ' όλα τα χρώματα που πρόσθεσα! Σκέφτηκα "τι δεν έχουμε δοκιμάσει μέχρι τώρα;"  Μάλιστα! Γάζα με ατλακόλ!  Τσαλάκωνα από δω, ζάρωνα από κει, κάτι τούλειπε πάλι..... να κι' ένα λουλουδάκι πάλι από γάζα και το έκανα κουμπαρά για τη Ρένα μας!
Τώρα, όποιος μου πει τι παριστάνει το τοιούτον, κερδίζει τάπερ! Εικαστικό έργο πάντως είναι!  Χχχαααα!!!

Παράλληλα, πάλευα και με κάτι μπουκαλάκια  του τσίπουρου.
Να κι' ένα σετ λαδόξυδου!!!!
Βούτηξε κι' ο γαμπρός μου απ' τη μάνα του ένα παλιό μπουκαλάκι που είχε κάρυ το πάλαι ποτέ και του το ετοίμασα να το χαρεί (πολύ με θαυμάζει ως καλλιτέχνιδα αυτό το παιδί)!
Το περιποιήθηκα αυτό, του έκανα κρακελέ και decoupage!
Και η άλλη πλευρά:

Γενικώς, ετοιμάζω διάφορα και θα τα μοιράσω σε όλα τα bazaar.
Πάω τώρα..... έχω κρακελέ σκασμένο και πρέπει να το φροντίσω!!!!!!
Χιλιάδες φιλάκια σε όλες και να έχουμε μια γλυκιά και ήρεμη εβδομάδα.....

43 σχόλια:

  1. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ , ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΔΑΝΤΕΛΑ ΒΛΕΠΩ , ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΣΤΑΘΕΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
    ΟΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΡΤΗΣΩ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλία μου καλημέρα ,ο κουμπαράς πολύ όμορφος και διαφορετικός
    αλλά και τα μπουκαλάκια το ένα καλύτερο από το άλλο.Φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ισιώνω... τσαλακώνω... προσθέτω... αφαιρώ... τελικά ο κουμπαράς έγινε όντως "εικαστικό έργο" και τι μας νοιάζει τι παριστάνει (ένα εξεζητημένο ρούχο ίσως - κάτι σαν του Γαβαλά)??? αρκεί να έχουμε λεφτά να βάλουμε μέσα!!!! Για τα μπουκαλάκια τι να πω... το "λαδόξιδο" φανταστικό (να μου πεις στο αυτί σε ποιο bazaar θα το στείλεις... μην μας το πάρουν και άσχετοι!!!) Το μπουκαλάκι του γαμπρού... πολύ όμορφο και με ωραίο κρακελέ!!!! Άντε καλή επιτυχία και στα υπόλοιπα!!!! Πολλά φιλάκια...καλή και δημιουργική εβδομάδα να έχεις!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!! ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ! ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ , Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα!!!πολύ ιδιαίτερος κουμπαράς!!!
    τα μπουκάλια σου γίνανε θαυμάσια!!
    μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίος ο κουμπαράς, αλλά τα μπουκαλάκια είναι τέλεια-μοναδικά-υπέροχα!Καλή επιτυχία στπο μπαζάρ!Πιστεύω θα πουληθούν κατευθείαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι παριστάνει; Τον εσωτερικό κόσμο του καλλιτέχνη που θέλησε να εξωτερικεύθει.Την ανάγκη του δημιούργου να εκφράστει μέσα από απλά καθημερινά υλικά και να αποδείξει ότι η τέχνη υπάρχει παντού! (Κέρδισα το τάπερ;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λαμπερός κουμπαράς, υπέροχα μπουκαλάκια!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Πολύ όμορφα, αλλά ξεχώρισα ιδιαίτερα τα μπουκαλάκια του τσίπουρου!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπραβο Φιλια!!!! ειναι ολα τελεια!!!! κουμπαρας και σετακι λαδοξυδου κερδιζουν πολλα συγχαρητηρια!!!! καλη συνεχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ολα ωραία και καλά.....αλλά το μπουκαλάκι του γαμπρού το κάτι άλλο. Κι εγώ γαμπρούς περιμένω να με θαυμάσουνε γιατί από παιδιά άσε.....ξέρεις τί μου λένε όταν καλλιτεχνίζομαι ????......"Η μικρή Μαριανίνα κάνει πάλι ωραία πραγματάκια για το bazaar του ιδρύματος στο οποίο φιλοξενείται"....χα χα χα...Ακούς ???????.....παιδιά σου λέει ύστερα. Αλλά εγώ πούύύύύ ???????....συνεχίζω ακάθεκτη. Φιλιά πολλά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε πρωτη σκεψη, λειωμενο κερι!!Σε δευτερη ματια πιο συνθετη(εργο της Φιλιας ειναι δε μπορει να εχει τοσο απλοικη εκδοχη!) βλεπω..μια υπερχειλιση που προσπαθει να δαμαστει με τη περιελιξη νηματος συσφιγξης!
    Αν επρεπε να βαλω τιτλο θα ηταν...τιθασευση πληθωρισμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πως να μην σε θαυμάζει το παιδί ως σπουδαία καλλιτέχνιδα με τόσο ωραία πράγματα που φτιάχνεις!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφαααααααααααααααααααααα-))))
    είσαι αστέρι!!!!-))
    πολλά φιλιάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι όμορφες δημιουργίες και ας λες εσύ !! Ο κουμπαράς λίαν χλιδάτος αλλά κομψός, τα δε μπουκαλάκια σκέτη γλύκα !! Να'σαι καλά, Φιλία! Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φιλια μου να εισαι παντα καλα και να δημιουργεις!!!!!Ειναι ολα υπεροχα!!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εμένα μου αρέσει ο κουμπαράς...είναι πρωτότυπος και φανταχτερός, όπως ταιριάζει σε μια κυρία ΒΠ...χαχα...Και τα υπόλοιπα πολύ όμορφα... κάτι περιμένουμε κι εμείς απ'αυτά έτσι;Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΄Πολύ όμορφος και ο κουμπαράς σου, αλλά και τα μπουκαλάκια δεν πάνε πίσω!!! :) Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πέντε κουμπαράδες!!!!!! Προκομένη μου...τι όμορφα που είναι...
    Αυτό το φθινόπωρο ...το λατρεύω...αλλά κομματάκι βαρύ φιλία μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mπράβο παραγωγή!!!Πέντε κουμπαράδες ,πέντε υπέροχες δημιουργίες,καλοδουλεμένες και κομψές όμως και τα μπουκαλια σου δεν πάνε πίσω εχουν όμορφα μοτίβα και είναι ιδιαίτερα φροντισμένα!!!Καλή συνέχεια Φιλία μου .Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφος και ο κουμπαράς και τα μπουκάλια!!!Καλή συνέχεια!!!Σου έχω βραβειάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kαλημέρα Φιλία!Πολύ απόλαυσα τό ποιητικό σου ταλέντο στήν Φωτεινή!Πολύ ωραίος ο κουμπαράς!Αλλά στά μπουκάλια έχω αδυναμία,καί μού αρέσουν πάρα πολύ!Πολύ όμορφα μοτίβα!Καλή εβδομάδα σού εύχομαι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φιλία μου, υπέροχες όπως πάντα οι εμπνεύσεις σου και βλέπω ότι έκανες αρκετή δουλειά πάλι!!!!!!!!!
    Μπράβο σου, μου αρέσουν!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φιλία τα έδωσες όλα και έφτιαξες υπέροχα πράγματα !! Ο εικαστικός κουμπαράς εντυπωσιακός τα δε μπουκάλια σου αριστουργήματα !!!Ο Φαληρέας περιμένει να τον περιλάβεις...κανόνισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το....έπος σε αναζητά!!!!Το άφησες για τα ....παζάρια.
    Πάντως, με οτι καταπιαστείς , δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα καταφέρεις.
    Φιλία, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 彡♡°
    Lindos trabalhos!!!
    Boa continuação da semana.
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•♫°`♡♡彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φιλία μου καλησπέρα!!!
    Είναι δυνατόν!!! Έβλεπα και ξανάβλεπα τον κουμπαρά, και δεν το πίστευα, ότι η βάση του είναι ντενεκεδάκι του καφέ!!! Μπράβο σου!!! Μα και τα άλλα δημιουργήματα καλλιτεχνήματά σου δεν πάνε πίσω!! Είστε καταπληκτικές όλες σας εδώ μέσα. Σας θαυμάζω ειλικρινά -το λέω και το ξαναλέω και θα με βαρεθήτε-. Είναι αξιοθαύμαστα όλα αυτά που δημιουργείτε.
    Σου εύχομαι ένα όμορφο βράδυ Φιλία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φιλίααααααα !!!!! Μου ζητήθηκε από την παρέα των Μυθοπλόκων, στην οποία έχω την τιμή να συμμετέχω, να σε καλέσω πίσω στο πόστο σου, διότι όπως επί λέξει κατεγράφη : Η απουσία σου είναι αισθητή, πώς να το κάνουμε !"
    Μας τσέχασες ;;; Φιλιά Πολλάααααα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Άμα σε θαυμάζει ο γαμπρός σου, ποιος τη χάρη σου! Αλλά αυτό του έλειπε κιόλας, τέτοια πεθερά καλλιτέχνιδα και να μη την θαυμάζει! Τι κουμπαράδες, τι μπουκαλάκια, τι βαζάκια, όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει!!! Και με αποτέλεσμα τέλειο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα Φιλία μου!Είναι εικαστικό έργο ο κουμπαράς σου γι'αυτό εμείς οι 'άτεχνοι' δεν καταλαβαίνουμε από υψηλή τέχνη!!!!Τα μπουκαλάκια σου είναι μοναδικά πάντως και μπράβο που οι άνθρωποί σου στο αναγνωρίζουν!!Φιλιά πολλά!Α!Επαιξα και με τον κέρσορα που κάνει τόσες ουρές σαν μυγάκι!Τρέλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μου εδωσαν βραβεια και εγω με τη σειρα μου πρεπει να τα μοιρασω.Για περασε απο το σπιτικο μου για την παραλαβη του βραβειου σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχος κουμπαράς όπως και οι υπόλοιπες δημιουργίες που είδα στο σπιτάκι σου που είναι γεμάτο ζεστασιά! Καλώς σε βρήκα, Φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ,ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ!!!!ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ,ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ,ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΟΥΚΑΛΙΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 3 ΜΕΓΕΘΗ.ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΟ ΣΚ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γειά σου Φιλία μου, ο κουμπαράς έγινε πολύ ιδιαίτερος! Κάποια στιγμή κι εγώ θέλω να δοκιμάσω το αλουμινόχαρτο αλλά δεν το έχω επιχειρήσει ακόμα. Τα μπουκαλάκια έγιναν πανέμορφα! Πώς να μην σε καμαρώνει και ο γαμπρούλης σου ?
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ♪彡♪♫°¸.•♫
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ♪♫♫°✿°`╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Βλέπω ότι η δημιουργία έχει χτυπήσει κόκκινο!!!
    Πολύ όμορφα Φιλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ήρθα κι εγώ. Χάζεψα λίγο έγινα μέλος σου και έγινες και συ αγαπημένο μου blog. Καλό Σαββατόβραδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κι εγώ χάρηκα πολύ που σε συνάντησα Φιλία μου!!! Ελπίζω και εύχομαι να σε έχουμε στη παρέα μας συχνά!!!
    Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες, τυχεροί αυτοί που απολαμβάνουν τα δώρα σου!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. όλα υπέροχα, αλλά αυτός ο κουμπαράδες με τη τεχνική πάνω στη τεχνική, άπιαστος!Υπέροχο αποτέλεσμα, όταν το μυαλό γεννάει, το μάτι κόβει,τα χέρια πιάνουν και υπάρχει γούστο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;