Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Κουμπαράς δια κυρίας!!!

Νάμαι κι' εγώ, καταϊδρωμένη με τον τρίτο (!!!) μου κουμπαρά....  Ρένα, grαb this masterpiece!!!


Οι άλλες, οι πεπειραμένες και διαθέτουσες φαντασία, έχουν φτάσει στον εικοστό.... τριακοστό.... δεν θυμάμαι!
Είμαι αργή, ρε κορίτσια και μη με πάρετε απ' τη μούρη, πληγώνομαι!!!!

 Είναι μικρούλης, κομψός, με τα τριλιλιά του, με όλα του τα θηλυπρεπή.... Ό,τι πεις για "Μπουντουβάρ"!!!!!! Και στις μέρες που ζούμε, η αποταμίευση είναι "must"!!!

Εμένα μου αρέσει πολύ. Αλλά, η γνώμη μου δε μετράει, ως κατασκευαστρίας και μάλιστα αρχαρίας, πλην όμως εξελισσομένης!


Περιμένω τη γνώμη των ειδικών.....
Και γενικώς ρε παιδί μου.... Θα το θέλατε το κυτίον να στολίζει το δικό σας μπουντουάρ;;;;;;

Κατά τα άλλα..... Να πω πως με τιμάτε με τα σχόλια σας και τις επισκέψεις σας στο σπιτάκι μου;
ΜΕ ΤΙΜΑΤΕ ΠΟΛΥ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!
Να πω πως μου έχετε αλλάξει τη ζωή, εκεί που πήγαινα να πω "τώρα πέφτω" μου ξαναδώσατε την αισιοδοξία και το κέφι μου;;;;;
ΝΑΙ, ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΑΤΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ!!!!!
Να πω πως σας αγαπώ, σας εκτιμώ αφάνταστα και σας έχω ανάγκη;;;;;;
ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ!!!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ............


63 σχόλια:

  1. Τελειος ειναι!!! φυσικά και θα τον ηθελα !! ειναι εντελως γένους θηλυκού!! μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο καλύτερος κουμπαράς!!!!!!!!!!!!! Μπράβο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!
    ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ!!!!
    ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ, ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΤΕ!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ, ΑΝ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ, ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΡΠΑΣΤΟΣ!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφος και κομψός ο κουμπαράς σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να λέμε τώρα... μακράν ο καλύτερος!!!!! Μπορεί να αργείς αλλά φτιάχνεις θαύματα!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο τον έκανες! Μπράβο σου.!Όλες θα τον θέλαμε να είσαι σίγουρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν είχα τέτοιο κουμπαρά, θα έκανα αιματηρές οικονομίες για να τον γεμίζω!!!!χαχαχα!!! πολύ όμορφος σου έγινε Φιλία μου, θυλικός και χαριτωμένος, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξέχασα να σου πω, ότι αυτά που εισπράτεις από 'μας, είναι αμφίδρομα!!!! τα ίδια μας δίνεις και σύ και πάλι φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχος και κομψός! όλοι θα θέλουν να τον αποκτήσουν.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλία μου μεσημέριασε για να σου γράψω το σχόλιό μου, και χεροτεχνικώς αλλά και στιχουργικώς σε βρίσκω κορυφαία!!!Τώρα μπόρεσα να κάνω τη σχετική περιήγηση και να γνωρίσω τις συγγράφουσες στο έπος της Φωτεινής...!!!Τι απόλαυση !!!
    Πρέπει να κανονίσουμε να συναντηρθούμε!!! Πέρνα απο τις Χρυσομέλισσες να ΄πάρεις μία γεύση....
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταρχάς συγχαρητήρια ταλαντούχα κατασκευάστρια κουμπαράδων και όχι μόνο!!! Μου αρέσει τρελλά!!!! Όσο για τα υπόλοιπα, Αμοιβαία τα αισθήματα μωρό μου αμοιβαία τα αισθήματααααα!!!! Ευτχώς που δε μ'ακούς να τραγουδάω οπότε μπορείς να φαντάζεσαι ότι "κελαηδάω" (κι ας γκαρίζω...) Πολλά φιλάκια αγαπημένη Φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίος και φινετσάτος ο κουμπαράς σου!Αν και να πω ότι για να γεμίζει θα χρειαστούν τουλάχιστον 3 γενεές!Πολλά φιλιά, λατρεύω το σπιτάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. όπως ακριβώς είπες!masterpiece!με όλη τη σημασία!πολύ ωραίο το κυτίον άμα βάλεις και το αρχικό αποταμιευθέν ποσό μέσα θα μας δώσεις και έξτρα κίνητρο!χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλία μου πανέμορφος ο κουμπαράς σου εγώ θα τον ήθελα και θα ταίριαζε πολύ στο δικό μου μπουντουάρ...μπράβο σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άλλη μια αρχάρια που μας κάνει κι αλληθωρίζουμε ! Κοπελίτσα, είναι πολύ όμορφος ο κουμπαράς σου και θα τον έβαζα οπωσδήποτε στο δικό μου μπουντουάρ ! Το τέλειο λουλουδάκι από τί να είναι άραγε ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φιλία μου, πανέμορφον το κυτίον....αλήθεια....η τρύπα πού είναι ???...μήπως κάτω από το τριανταφυλλάκι ???? Νομίζω πως έχω κι εγώ το σχέδιο (χαρτομαντηλάκι ???).Όσον αφορά το "πέσιμο" που ανέφερες, χτες βράδυ πέρασα κι εγώ μια κρίση "πεσίματος"...δεν είχα καθόλου ενέργεια....καθόλου όρεξη ν' ασχοληθώ με κάτι από τα μισοτελειωμένα μου....ένιωσα ότι ήταν όλα μάταια....και ξαφνικά θυμήθηκα εσάς, τη σελίδα μου και γενικά τη δραστρηριότητά μου στη μπλογκογειτονιά μας....και "ανέβηκα" αμέσως. Ποιός θα το φανταζόταν ότι αυτή η όμορφη παρέα με τις δημιουργίες της θα ήταν για όλες μας το καλύτερο φάρμακο για το "πέσιμο". Σε καταλαβαίνω λοιπόν απόλυτα....και νιώθω ευγνώμων πρός όλες σας. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά βρε θηρίο δεν έχεις σταματήσει να γράφεις στης Φωτεινής το έπος και έκανες κι ανάρτηση τρείς ώρες τώρα και έχεις ένα κατεβατό σχολια!!!Εγω αποκοιμηθηκα με το Μαχαραγιά,γαμώ την επαρχία μου που λέει και η κοντοχωριανή Φωτεινή.
    Φυσικά είναι λουσάτος κουμπαράς όπως η κατασκευάστρια , δεύτερο πράμα δε περιμέναμε απο σένα ,ΠΟΤΕ...ΚΑΙ ΝΑΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Σ ΑΓΑΠΑΜΕ,ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ,ΕΙΣΑΙ ΠΗΓΑΙΟ ΤΑΛΕΝΤΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να μαι και εγώ...εξαφανίστηκα πολυ πολύ καιρό αλλά δεν μασαω και επανήλθα!
    Και βλέπω τα καλύτερα! Είναι απίθανος ο κουμπαράς σου!! Αλλά δεν βλέπω πουθενά την είσοδο για τα χρήματα ή μήπως είναι κάπου κρυμμένος στο τριανταφυλλάκι???
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καί εμείς σέ αγαπάμε Φιλιά μου!Είσαι αυθεντική !!Ο κουμπαράς σου είναι υπερπαραγωγή!!!Τέλειος!!Πολύ chic!!!Καλό απόγευμα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφος και κομψός, ότι πρέπει για να στολίσει το μπουντουάρ μιας κυρίας και βέβαια...να γεμίσει.όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, είπες αυτά που ήθελα να πω, με τα δικά σου λόγια..κι εγώ σας ευχαριστώ όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αρχάρια ξεαρχάρια έγινε πανέμορφο το κουτί-κουμπαράς. Τα φιλιά μου και μια πολύ όμορφη μέρα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το πόσο σε αγαπάμε το ξέρεις αλλά νομίζω πως σου αρέσει και λίγο να το ακούς κάπου κάπου έτσι δεν είναι χα χα!!!Φιλία μου ο κουμπαράς σου είναι άπαιχτος πολύ όμορφος!!Μπράβο εγώ σίγουρα θα τον ήθελα τώρα με τι θα τον γέμιζα αυτό είναι άλλο θέμα χα χα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ειναι κομψοτατος και πολυ στυλατος ο κουμπαρας σου..οσο για το αν αργεις να τους ετοιμασεις, που να ακουσεις και τα δικα μου...ουτε εναν αλοκληρωμενο δεν εχω....κατι παω να τελειωσω αλλα που....
    αψογος και παλι!
    σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ:
    Κορίτσια, αφού σας ευχαριστήσω πολύυυυυυυυ πολύ για τις τόσες επισκέψεις σας, να σας εξηγήσω πως:
    1. Το τριανταφυλλάκι είναι γλυπτόν απ' τα χεράκια μου, από
    πολυμερικό πηλό (Fimo).
    2. Η είσοδος για τα χρήματα είναι στην μπροστινή μεριά στο
    κέντρο, ακριβώς κάτω απ' το καπάκι. Και μάλιστα έχει και
    "μπιλίτσες" δικές της γύρω γύρω.
    Και πάλι σας ευχαριστώ για την παρουσία σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sophieieieieie.....
      Θέλω να τ' ακούω να τ' ακούω να τ' ακούω να το λεεεεεες.........

      Διαγραφή
  25. Φίλια, γειά χαρά είμαι το < έτερον ήμισυ > της Κλαυδίας,
    η ετέρα Χρυσομέλισσα..
    Ο κουμπαράς μ αρέσει είναι σικ!
    Αλλά πάνω απ όλα θέλω να σε ευχαριστήσω που μ έκανες να
    κλάψω!
    Ναι έκλαψα από τα γέλια βεβαίως-βεβαίως για να μη πω και κάτι άλλο και με παρεξηγήσετε!
    Μπράβο κορίτσι μου αστείρευτον το τάλαντον, να είσαι καλά και να μας κάνεις να γελάμε, γιατί έτσι που καταντήσαμε το έχουμε ξεχάσει το έρημο το γέλιο μας
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Lovely!!!
    Have a good week! and my G+ for you...
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σε black and white αγαπημενο και διαχρονικο ,ο κουμπαρας-μπιζουτιερα αποπνεει class!!
    Φιλια μας,η αγαπη και η εκτιμηση που σου εχουμε ειναι ηλιου φαεινοτερον..!!!Μετα δε και την αναδειξη του φλογερου σου,ποητικου ταμπεραμεντου ,πεισθηκαμε οτι δε μπορουμε να κανουμε χωρις εσενα,,κοινως εισαι απο τα προσωπα που δινουν ζωη,χρωμα και ενδιαφερον σαυτη τη μπλογκογειτονια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Eιδικός δεν είμαι, εξακολουθείς να θέλεις
    την γνώμη μου, μάλλον είμαι στο γενικώς ρε παιδί μου...
    Καλόγουστος ο κουμπαράς αν και το μαύρο δεν είναι
    το χρώμα που προτιμώ.. Και εμείς σε αγαπάμε
    και σε έχουμε ανάγκη....
    Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Την ερώτηση μου την απάντησες.. το τριανταφυλλάκι καταπληκτικό και συνδυασμένο υπέροχα!
    Δίνουν αρχοντιά στο μαύρο!
    Είσαι καταπληκτική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είναι πραγματικά ένας πολύ κομψός κουμπαράς, 'δια κυρίας καθώς πρέπει' Με πάει πίσω σε άλλες εποχές!!! Ακόμα και άδειος είναι ένα πολύ όμορφο στολίδι!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ο κουμπαράς σου έχει γίνει πολύ ωραίος,με έναν αέρα ρομαντισμού .Ότι πρέπει για κυρίες καθώς πρέπει.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είναι πανέμορφος ο κουμπαράς που έφτιαξες,σωστό κομσοτέχνημα!μπράβο κορίτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φιλία μου επειδή ο κουμπαράς σου είναι καταπληκτικός, δεν κάνεις μερικούς ακόμα ίδιους γιατί προβλέπω στην έκθεση κουμπαράδων θα γίνει μαλιοτράβηγμα για ποιά θα αγοράσει τον κουμπαρά. Εκτός αν τον βάλουμε σε πληστηριασμό.
    φιλιά
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κομψότατος και απολύτως θηλυκός! Η λεπτομέρεια με το χειροποίητο τριανταφυλλάκι, κλέβει τις εντυπώσεις! Καλοτάξιδος!
    Τα φιλιά μου, Φιλία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Απλά, είναι κομψοτέχνημα! Σικάτος, φίνος ! Και είναι και διακοσμητικό αλλά και χρηστικό "κομμάτι" ! Μπράβο, Φιλία μου! Πάντα με τέτοιες ομορφιές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πρωτον ο κουμπαρας ειναι τελειος και δευτερον δεν φαινεται οτι ειναι κουμπαρας αλλα μπιμπελο, ετσι δεν παίρνει χαμπάρι κανενας που φυλάγονται τα περισσευούμενα, αν υπαρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φινος!!
    Αρχοντικος!!
    Υπεροχος!!!
    Τα θερμα μου συγχαρητηρια!
    Να εισαι καλα!
    ΦιλΑκια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κι εγώ ναι σε όλα! συμφωνώ με την Κατερίνα δε φαίνεται που είναι κουμπαράς οπότε αυτό τον κάνει ξεχωριστό! και φυσικά ΑΝ ...υπάρχει κάτι το ρίχνουμε μέσα.....σημασία έχει πως με ό,τι καταπιαστείς τα καταφέρνεις μια χαρά και έτσι με χαρά σε παρακολουθούμε και μη νομίζεις όλοι έχουμε ανάγκη από όλους και η παρουσία έστω κι έτσι είναι τόσο παρήγορη κάποιες φορές....δεν είναι εύκολο να ξέρει η μια τι περνάει η άλλη...και δεν είναι μαγικό που μετά από αυτήν την κρυφή στενοχώρια έρχεται μια φανερή χαρά?και το σημαντικότερο από ανθρώπους που δε γνωρίζουμε....και για να μην παρεξηγηθώ μιλώ αποκλειστικά για μένα... πολλά φιλιά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΑΡΑ!!!!!!!!!!!!
    ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΑ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τι θαύματα κάνουν τα χεράκια σου μάναμ;
    Λοιπόν εγώ που έχω δύο ......αριστερά χεράκια θαυμάζω τις χειροκατασκευές όσων κατέχουν το σπορ.
    Πάω να αγοράσω μπουντουάρ και επιστρέφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠ ΤΗ ΝΥΣΤΑ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕ ΤΙ ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ ΣΟΥ ΕΓΡΑΦΑ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙΘΩΡΙΣΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Tres sic Φιλία μου και πολύ θα ήθελα να το έχω για να καμαρώνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Έσκισες με το τριαντάφυλλο σου!!!!!
    Απίθανο έγινε το κουτί!!!!!!!!
    Τι χρωματικός συνδιασμος!!!!
    Φιλία μου ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!Συνέχισε με το φιμο !!!!!!!!
    Πολλά φιλακια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. γειά σου Φιλία!!
    μου άρεσε το κουτί με τα συγκεκριμένα χρώματα!!!
    μπράβο!!!!
    πολλά φιλιάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν θα σ' αφήσω με τίποτα ασχολίαστη αν βέβαια μ΄αφήσει ο blogger να συνεχίσω διότι συνεχώς μου σβήνει ότι γράφω....
    Ο καλοφτιαγμένος κουμπαράς σου είναι πολύ σικάτος και σοβαρός! Το ροζ μωβ τριανταφυλλάκι δίνει το χρώμα και κάνει όλη την δημιουργία σου υπέροχη.... καλό σου βράδυ με φιλάκια από την υπερβολικά ζεστή Κομοτηνή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΜΕΙ Σ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ Σ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ!!!ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΜΑΥΡΟ-ΦΟΥΞΙΑ!!ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΕΥΡΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑ!!!ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΘΑ ΣΚΑΣΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ!!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Φιλία μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!! Κι εσύ να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου!!
    Χαίρομαι με την ανάρτησή σου, γιατί μόλις πέρασα απ' το ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ με τους 19 κουμπαράδες του κι έπαθα ένα κατιτίς που δεν έχω κάνει ούτε έναν ακόμα... χαχαχαχα... Ο δικός σου μου θυμίζει κουτί για κοσμήματα, τόσο προσεγμένο που τον έκανες!!
    Όσο για την "εξάρτηση" που λες ότι έχει δημιουργηθεί, γιατί εμένα μου αρέσει πολύ-πολύ αυτό;! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κι εσύ έκανες κουμπαρά;;; Τελικά εγώ θα είμαι αυτή που δεν θα μπορεί να αντικρίσει τη Ρένα;;;; Χα χα χα!!!! Τελειο το κουτί και ομολογώ χωρίς φόβο και πάθος ότι κι εγώ θα το το στόλιζα πολύ άνετα!!! Φιλιά πολλά πολλά πολλά!!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλά τα είπα, δεν τόνισα όμως ότι τα αισθήματα είναι αμοιβαίααα!!!! Χα χα χα!!!! Φιλιά και πάλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ε, καλά, έχω πάθει πλάκα με το τριανταφυλλάκι από φίμο, το έκανες τέλειο. Και ο συνδυασμός μαύρου με ροζ είναι πολύ όμορφος. Γεια στα χέρια σου, Φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Επαγγελματική δουλειά!!!!!
    Τέλειο το μαύρο ροζ!!!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Όμορφο το κουτάκι σας κυρία. Tres chic.
    Και αν δεν μπορούμε να το γεμίσουμε με....ευρώ , το γεμίζουμε με κάτι άλλο.Δεν πτοούμεθα εμείς , βρίσκουμε λύσεις.
    Φιλία πολλά φιλιά και εμείς σε αγαπάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Με την στιχοπλοκία..που μλέξαμε που χρόνος να κανουμε και καμια επίσκεψη Φιλιώ μου..ουτε στα σχόλια μου δεν προλαβένω να απαντήσω..παιδί μου....είδες που λές δεν κανεις τίποτα;;; αυτός ο κουμπαράς θα ειναι αιτία γαι να κάνεις πολλους ακόμα γιατί έγινε πολύ όμορφος..προπαντώς ο χρωματισμός του είναι μούρλια..το οτι σ αγαπάμε ειναι δεδομένο....και σιγά να μην σα φήσουμε να πέσεις ...τοσα χέρια είναι εδώ μέσα να σε πιάσουν...χι..χι. Φιλιώ.....φιλώσε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πολύ σικάτος ο κουμπαράς σου Φιλία μου ! Ό,τι πρέπει για το boudoir μιας κυρίας.
    Καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Φιλία μου αγαπημένη ξετρελάθηκα με τον φινετσάτο κουμπαρά σου!!Η ρόζ/φούξια πινελιά σου το απογείωσε!!!Ξετρελάθηκα σου λέω!!!!
    Και να ξέρεις ότι σ' αγαπώ και σε εκτιμώ και σε έχω ανάγκη και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;