Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Ο πρώτος κουμπαράς και ένα ανέλπιστο δώρο!

Γειτονείτσα μου, καλή σου μέρα και καλή Κυριακή...
Ο πρώτος μου κουμπαράς είναι γεγονός!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Με παίδεψε πολύ ο άτιμος, είπα "θα σκίσω τις χαρτοπετσέτες μου", "δεν ξανακάνω decoupage, μου τη δίνουν οι  ζάρες που ΔΕΝ μπορώ να αποφύγω", αλλά κρίμα τις βαρύγδουπες δηλώσεις, δεν έκανα τίποτα.... θα ξαναπροσπαθήσω. Πού θα πάει, δε θα το καταφέρω;
Το συγκεκριμένο προϊόν είναι "τενεκεδένιον κυτίον" από Super Market που είχε μέσα τρουφάκια.  Έκανα decoupage (τρομάρα του), έκανα κολάζ (μου πάει περισσότερο), κόλλησα πορτοκαλιά πετραδάκια για λουλούδια στο καπάκι, φόντο με πράσινη διακοσμητική άμμο, ακρυλικά χρώματα για ουρανό και νάτος!!!!!!!!!! Και μη μου πείτε πως είναι όλως διόλου για πέταμα, γιατί είμαι που είμαι καταθλιπτική, θα πάω κατευθείαν στου Σινούρη!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και τώρα, το απρόσμενο δώρο:
Η γλυκιά Αναστασία, το παιδί μας (της κάθε μιας το παιδί είναι παιδί όλων μας) από το "Τουρτίτσες αλλιώς", μου έστειλε ένα ολόγλυκο κεκάκι, που όμως δεν ήταν μόνο κεκάκι....... Για δείτε......
Ήρθε λοιπόν ο αντρούλης μου από την ACS που τον είχα στείλει γιατί είχα δέμα και μου έφερε αυτό:
Το ανοίγω και τι βλέπω; Αυτό το όμορφο κουτί:
Το ανοίγω και τι βλέπω; Μια υπέροχη μίνι τουρτίτσα!!!! Με μια καρτούλα με τόσο, μα τόσο ευγενικά λογάκια.......
Έλα όμως που η φωτογράφιση έγινε στο πεζουλάκι της βεράντας της κουζίνας μου και ένα γλυκό σαπουνάκι-αστεράκι μου έπεσε στο διπλανό σπίτι που είναι της κουνιάδας μου αλλά λείπουν όλοι........ Νάτο:
Θα το πάρω αύριο!!!!!! Τι να πω, όλα του γάμου δύσκολα......
Και βγάζω, λοιπόν την τουρτίτσα απ' το όμορφο "δισκάκι" της:

Και μια χαριτωμένη πετσετούλα στολίζει τώρα τη νέα μου κουζίνα!!!!!!
Αναστασούλα μου χίλια ευχαριστώ!!!!!!

Σας φιλώ όλους και σας εύχομαι μια τέλεια βδομάδα. Να περάσετε καλά γιατί την Κυριακή έχουμε εκλογές και δεν ξέρουμε τι θα μας ξημερώσει!!!!!!!!!!!!
Αλλά, τι λέω...... Θα "καθαρίσει" ο Αλέξης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Θεέ και Κύριε, τέτοια έπαρση, είχα καιρό να δω!  Απίστευτο!!!!!!!!!!


29 σχόλια:

  1. Πανέμορφοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίος ο κουμπαράς!!!!
    Καλή βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά τέλειο είναι καλέ...τι φωνάζεις γκρίνια κακιά...
    Τα δωράκια να τα χαρείς...με γεια σου...
    Κρυφοκοιτάω από το παράθυρο της κουζίνας ...έξω...ωραία βλέπεις πράσινο!!!!! εγώ βλέπω τοίχο :(((((....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ θα παραλείψω να σου πω πόσο όμορφος είναι ο κουμπαράς, θα παραβλέψω τα γουστόζικα δώρα που έλαβες , θα παραμερίσω την γκρίνια σου, όπως λέει και η mia (η ηλικία μας φταίει ) και θα σε ρωτήσω: Τα τρουφάκια τι τα έκανες;τα άφησες μέσα στον κουμπαρά;
    Φιλία, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρά έγινε ο κουμπαράς, ωραιότατος!!!! Και μην ανησυχείς, το decoupage με τις χαρτοπετσέτες είναι ένα μανίκι....... έχω χαλάσει άπειρες και εγώ!!!!!
    Να χαίρεσαι και τα δωράκια σου, πανέμορφα είναι!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΚΑΙ ΜΗ ΦΩΝΑΖΕΙΣ!!!!
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!!!!!!!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!
    ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΓΚΡΙΑΝΙΑΡΑ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΠΙΑ.ΜΩΡ ΣΥ ΤΕΛΕΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΟΜΟΡΦΟΤΑΤΟΣ!!! ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΚΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ...ΠΩΣ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΖΑΡΕΣ!!!!ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΠΗΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΥΛΩΣΩ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ??ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ !!!!

    ΥΓ.ΩΡΑΙΑ ΘΕΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΤΥΧΕΡΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενώ ήμουν, ήδη, μέλος, ξεχάστηκα και το ξαναπάτησα με αποτέλεσμα να μείνω εκεί πάνω μετέωρη.
    Ο κουμπαράς πολύ καλόγουστος, άλλο τόσο καλόγουστη η γωνίτσα που βλέπουμε με την πετσέτα και τις κουτάλες. Πολύ ζεστή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλία μου ο κουμπαράς σου είναι πανέμορφος δεν καταλαβαίνω γιατί δεν σου αρέσει εγώ τον βρίσκω πολύ γουστόζικο!!!!Το δωράκι σου τέλειο μπράβο στην Αναστασία!!Και θα σου πω και τούτο....έχουμε ακριβώς το ίδιο τραπεζομάντηλο ίδιο σχέδιο και ίδιο χρώμα!!!!Τυχαίο;Δε νομίζω χα χα χα!!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!
    Υ.Γ.Όποτε βρεις λίγο χρόνο πάρε με ένα τηλέφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παιχνιδιαρικος ο κουμπαρας,Φιλια μου,τι σημασια εχει μια ζαρα
    ...αλλωστε στη μικρη ατελεια φαινεται η αξια του χειροποιητου!
    Εγω βλεπω την προσπαθεια σου(τοσα υλικα χρησιμοποιησες!χαντρουλα ,χαντρουλα)και την αφθαρτη παιδικοτητα σου ..μη γελας!!Φανταζομαι οτι με τοση εργασιοθεραπεια ..πεταξε η καταθλιψουλα!! Ανησυχω ομως για τη ..τυχη του σαπουνακίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φιλια μου,μια χαρα το εκανες,με λιγη ζαρα ειναι πιο γουστοζικο!!!!Εξ αλλου εχεις κι αλλα υλικα αξιοπροσεκτα,μην σκας,κουκλι τοκανες!!!Μεγεια το δωρακι σου!!!!
    Καλη εβδομαδα,φιλια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφος και χαρούμενος ο κουμπαράς,γιατί δεν σ' αρέσουν οι ζάρες αυτή είναι η αξία του χειροποίητου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειος ο ''κουμπαρούλης''...Τέλεια και η κουζίνα σου...άντε γκρινιαρούλα που δεν ήθελες να φύγεις από το παλάτι...μια χαρά σε βρίσκω κι εδώ!Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παραβλέπω τις ατέλειες γιατί σαν σύνθεση είναι πανέμορφη και σαν σύνολο χάρμα οφθαλμών!!!
    Ζηλεύω και εγώ το πράσινο, παιδί της πόλης είμαι και μου λείπει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μια χαρά μου φαίνεται ο κουμπαράς!!Αλλά και καμιά ζάρα να έχει δεν πειράζει, αυτή είναι η αξία του χειροποίητου!!
    Καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μια χαρά είναι ο "Κουμπαράς" ας έχει και καμιά ζάρα δεν πειράζει... είναι για να μην τον πιάνει το μάτι!!!!!! Το δωράκι σου υπέροχο "το κοριτσάκι μας" κάνει φανταστική δουλειά!!!!! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βρε κούκλα μου! Τι τρώγεσαι με τα ρούχα σου! Αφού το έκανες μια χαρά! Τώρα και καμιά ζάρα δεν πειράζει ....εδώ αποκτήσαμε εμείς ζάρες (που λέει ο λόγος δηλαδή!!!!!!!!!! )
    Στον κουμπαρά θα μας πειράξει? άσε που γκρινιάζοντας σκεπάζεις τη χαρά που σου δίνουν τα δωράκια σου! Συγχαρητήρια στο κορίτσι να πούμε! Και τώρα χι χι! χαίρομαι που είσαι εδώ! άμα σου κάνει κέφι γκρίνιαξε! εγώ σε απολαμβάνω! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ,
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!!!!!Η ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΣΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΟΔΟΣ ΣΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΕΔΑΦΗ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φιλίτσα μου γλυκιά ,καλή αρχή και στην ντεκουπάζ !!!!Ο ντεκουπάτος καουμπαράς σου μου άρεσε πάρα πολύ!!!Εχει πολύ όμορφα μοτίνα, είναι γλυκούλης και χαρωπός και το κοφτό φεστονάκι στο καπάκι όλα τα λεφτά!!!Χωρίς ζάρα με την πρώτη???Δεν γίνεται!!!Στο δεύτερο ,ούτε μία!!!Εσύ καταφέρνεις τόσα και τόσα !!Ασε που έγινες και εξπέρ στο στήσιμο και στόλισμα του μπλογκ!!!εν βλέπεις εμένα??Ανεπίδεκτη μαθήσεως!!Ούτε τρίχα δεν πειράζω , μη και το χάσω!!χαχαΦιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΣ,ΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΧΡΩΜΑΤΩΝ.ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ.ΑΝΤΕ ΑΔΙΚΑ ΑΓΧΩΘΗΚΕΣ,ΞΕΚΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΘΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φιλία μου καλημέρα,
    δεν ξέρω τι λες για ζάρες και μάρες, εμένα μου άρεσε πάρα πολύ ο κουμπαράς σου, ωραία σχέδια,ωραία χρώματα. Οσο για τις εκλογές γιατί δεν ξέρουμε τι θα μας ξημερώσει???
    ΄Δεν θα ξημερώσει απλώς. Νύχτα σκοτάδι μας περιμένει.
    σε φιλώ
    ΥΣ μου άρεσε πολύ το μπλογκ σου όσο το έψαξα χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εγω θα πω οτι σ απόλαυσα γι αλλη μια φορά, όχι για τα έργα σου (...νάχεις λόγο να ξαναπροσπαθήσεις!χαχαχα)όχι για τα νέα σου κόλπα στον κέρσορα (ήταν να μην κάνεις την αρχή!)όχι για τα δώρα σου (που ούτως ή άλλως τ αξίζεις) ΑΛΛΑ γιατί μ έκανες και γέλασα με το πεσμένο σαπουνάκι.
    ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ ΜΙΛΑΜΕ!!ΝΑ το φωτογραφήσεις εξ αποστάσεως...γέλασα,τόσο ώστε να απομακρυνθεί η ιδέα του Συνούρη!Τι μόνη σου θα σ άφησω λες;
    Φιλάκια Φιλία άπαιχτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έφη μου πολύ όμορφος έγινε ο κουμπαράς σου,
    να συνεχίσεις και με άλλους!!
    Να χαίρεσαι το δωράκι σου!!
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!Υπέροχος ο κουμπαράς σου!!!Να χαίρεσαι και το δωράκι σου!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. γειά χαρά Φιλία!!!
    Παρ'όλα τα ζόρια σου με τα χαρτούδια-)έγινε πολύ εντυπωσιακός ο κουμπαράς σου-)))
    με γειά και το δωράκι με το γλυκό-)))
    πολλά φιλιά και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τελικά, μόνο εσυ βλέπεις τις τέλειες ατέλειες στον χαρούμενο κουμπαρά σου! Οσο για τη θέα από το παράθυρο , τι να πω! Απλά ότι ....ζηλεύω! Να'σαι καλά, Φιλία ! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το δωράκι το αξίζετε όλες και χαίρομαι που σας άρεσε!! Όσο για τον 'κουμπαρούλη' είναι γλυκύτατος!! Αν γεμίσει κιόλας πόσο πιο γλυκά θα κουδουνίζειιιιιι... καλή βδομάδα σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γλυκύτατος ο "κουμπαρούλης" σου! Εύχομαι να είναι πάντα γεμάτος, αλλά για καλό και για κακό, πάρε μερικά τρουφάκια ακόμα!
    Φιλιά και καλή συνέχεια στο ντεκουπάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;