Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Διαγωνισμός Χριστουγεννιάτικου δέντρου

Αγαπημένη blogoγειτονιά, είστε όλοι καλά, δυνατοί και αισιόδοξοι;  Να είστε πάντα έτσι!

Αυτό είναι το έλατο του κήπου μας το οποίο λατρεύω και το στολίζω κάθε χρόνο. Η φωτο είναι "τραβηγμένη" μέσα απ' το τζάμι και χωρίς φλας.

Για το "εσωτερικού χώρου" τώρα, έχω να πω πως λόγω μέσης έπαψα να στολίζω μεγάλο δέντρο - είχα ένα 2,20 m και τα χιλιάδες στολίδια, όλα σε γυαλί, άσπρο και χρυσό.... Ήταν υπέροχο -. Είχα και τζάκι τότε, τα στόλιζα όλα!!!
Επειδή όμως μόνο για να το στήσω, τελευταία, έπεφτα στο κρεββάτι με αντιφλεγμονώδη, χώρια για να το γεμίσω φωτάκια και στολίδια, άσε που για να το ξεστολίσω και να του ξαναμαζέψω τα κλαδιά, δεν το αποφάσιζα και το άφηνα μέχρι το Πάσχα...... τό' δωσα λοιπόν στη μικρή μου κόρη με όοοολα τα συμπράγκαλα, να το χαίρονται τα κοριτσάκια της.
Κι' εγώ, πήρα αυτό:

Τι είναι αυτό;;;;;;
Χα χα χα.... είναι δέντρο για τεμπέλες ή κοψομεσιασμένες!!!!!!!!!
Και, τώρα πια, είμαι κι' απ' τα δύο!
Εκτός τούτου, μόνη μου το στήνω, μόνη μου το βλέπω!!!! Το "στεφάνι" μου θα το δει μόνο αν πάει ν' ανοίξει την κουρτίνα και τον ενοχλήσει!!!!
Για το καλό όμως και για τα μικρά μου, όποτε έρθουν, το θαυμάζουν κιόλας......

Τώρα, γιατί λέω "το στήνω" κι' όχι "το στολίζω"...
Μα, γιατί είναι μόνιμα στολισμένο!!!!!!!!!!

Ας σας το παρουσιάσω λοιπόν

Σ' αυτό το κουτί κρύβεται όλο το μυστικό.













Από μέσα, βγαίνει μια "σπείρα" ντυμένη με πράσινη γιρλάντα και με όλα τα τζάντζαλα στερεωμένα επάνω της: Φωτάκια, φιόγκους, κορδέλες, μπάλες. Επίσης, τα εξαρτήματα στήριξης: Σε δύο κομμάτια  η στήλη που θα στηριχτεί  και η βάση που θα "καθίσει".







Εδώ, έχω βάλει τον άντρα μου να μισοσηκώνει την κορυφή του μ' ένα σκουπόξυλο (!), για να δείτε πώς αναπτύσσεται.
Στο μέσα μέρος της κορυφής υπάρχει ένα "ποτηράκι" ανάποδο που εφαρμόζει ακριβώς στη στήλη.
Δηλαδή, "φοριέται" το όλο σύστημα στη στήλη σαν φουστάνι!!!! Έξυπνο;;;;;;

Αν κάποιες δεν το ξέρετε, ίσως σας φανεί χρήσιμο. Το αγόρασα μέσω ενός γερμανικού περιοδικού - απ' αυτά που κυκλοφορούν στις γιορτές - ή OTTO ή QUELLE, δε θυμάμαι.

Τι λέτε; Μια χαρά δεν είναι για κοψομεσιασμένες;
Το ύψος του είναι 1,80 m, του προσθέτω κι' άλλους 15 πόντους με το αστέρι..... τέλειο!!!!!!








Μ' αυτή την ανάρτηση θα πάρω μέρος στο διαγωνισμό της Ρένας (ΧΕΙΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ) για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Βέβαια, δεν είναι και Ο στολισμός, πιο πολύ παρουσίαση είναι, ενός "έξυπνου" δέντρου.
Φιλενάδα, διάλεξε όποιο θέλεις...... το έξω ή το μέσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σας φιλώ πολύ όλες......


23 σχόλια:

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ,
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΣΟΥ ΕΛΑΤΟ!!!
    ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΡΟΚΑΡΙΑ ΦΟΥΝΤΩΤΗ , ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΡΟΦΟ ΟΤΑΝ ΕΠΙΑΣΕ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ Ο ΠΑΛΙΟΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΣΕΙ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΣΤΗΝ ΓΛΥΦΑΔΑ...ΤΟ ΣΗΚΩΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΓΑΛΑΜΕ. ΕΣΑΣ ΕΚΕΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΛΑΤΑ!!!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΑΤΕΝΤΑ ΑΝΤΙΣΚΗΝΟ , ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ!!!!!!ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟ!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΑΣΗΜΕΝΙΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ , ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΛΙΣΕΙ!!!!!!ΚΟΨΟΜΕΣΙΑΣΜΕΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ....
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!
    ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΧΑΡΕΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aααααα!!!!! Μια χαρά δέντρο είναι!!!!
    Το πως σκέφτομαι κάθε φορά το στόλισε, ξεστόλισε, κατέβασε, ανέβασε από το πατάρι, απελπισία με πιάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλία μου γλυκιά, τι ωραίο το έξυπνο δέντρο!!!! Τι όμορφο που φαντάζει μέσα στο ωραίο σου σπίτι!!! Και του χρόνου φίλη μου!!! Να΄σαι πάντα καλά με την οικογένειά σου! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έξυπνο. Και δε πιάνει καθόλου χώρο για αποθήκευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι να πει κανείς....έτοιμο και στολισμένο αααα!!!σίγουρα για την περίπτωση την δικιά σου είναι το καλύτερο!!!!εγώ θα προτιμήσω το εξωτερικό!!!δείχνει εντυπωσιακό!!τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίστευτο!!! Δεν το περίμενα ούτε και ήξερα ότι υπάρχει κάτι τέτοιο!!!!
    Πάντως είναι πολύ ωραίο!!!
    Και του χρόνου!!!
    καλό βράδυ και καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παμπόνηρη αλεπού....που πήγες και το ανακάλυψες?? Παραταύτα είναι καλό...ναι ναι είναι...και το σπιτάκι σου ζεστούτσικο....να το χαρείτε φιλενάδα....
    ΥΓ.Μην σκας και εγώ καταμόνη μου το βλέπω......αλλά τι λες που δεν θα το στολίσω....αμ πως..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χχχχχχχχχχχααααααααααα πτυσομενο δενδρο!!!!!!χαχαχα
    Γελαω παντα με τις αναρτησεις σου!!!!!!!!!να εισαι παντα καλα!!!Και να χαιρεσαι το ομορφο κ ζεστο σπιτικο σου.φιλια Χ2 MISIRLOU KAI MARIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχα πολύ καλό θα το έχω υπόψη μου,εγώ βέβαια δεν έχω πρόβλημα στο στόλισμα γιατί το στολίζουν τα παιδιά αλλά στο ξεστόλισμα που μου λένε εμείς το στολίσαμε εσύ θα το ξεστολίσεις!
    Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή!!!
    Φιλιά,καλό βράδυ ή μάλλον τώρα πια καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απίστευτο!! Δεντρο εκπληξη!! χαχα

    Μου αρέσει πολύ!!! Οσο για το αληθινό σου εκει εξω στην αυλή περήφανο στολίζει την είσοδο του σπιτιού σας. Καλή σου βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Φιλία μου!!!Δεν έχω δει πιο έξυπνη ιδέα!!!!Πολύ πρακτικό και χρηστικό και είναι και πολύ όμορφο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Φιλία μου!! Κι εγώ μόλις διαπίστωσα οτι σε είχε "πετάξει" από τα ιστολόγια που παρακολουθώ... Γενικά μου κάνει κάτι χαζά τον τελευταίο καιρό, αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω κάτι!! Όσο για το δέντρο σου, δεν έχω λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΠΤΗΣΟΜΕΝΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΣΤΟΛΙΜΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΤΟ ΞΕΣΤΟΛΙΣΜΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φοβεροοοοο!..και για μας τα "τεμπελόσκυλα".. χαχαχα
    Και σε μενα δεν εδειχνε τις νεες αναρτήσεις σου! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. KATARXAS ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΕΛΕΙΟ ΦΟΒΕΡΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φανταστικά και τα δύο!!!
    Πάντως εγώ ήρθα εδώ από τη Ρένα για αν δω γιατί αυτός ο άντρας φοβάται τόσο ένα δεντράκι που το έχει σε απόσταση και κάνει άμυνα με ένα ξύλο......χα....χα....χα....Έτσι μου φάνηκε...χα...χα...χα...Ακόμα γελάω!
    Θα το ψάξω στο ίντερνετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καρδια μου ομορφη..ολο εκπληξεις ειμαστε σε καθε σπιτακι βλεπεις και κατι διαφορετικο..πολυ ομορφο..νασαι καλα..καλο σ.β....πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φιλια μου ειναι απιστευτο δεν εχω λογια!!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Aπίστευτο!!!ενα τέτοιο δεντρο χρειάζεται η μαμά μου που βαριέται να στολίσει το δικό της!Αναγκάζεται βέβαια γιατι την ζαλίζει η κόρη μου...
    Τα δεντρα σου μαρέσουν παρα πολύ και το εξω και το μεσα ειναι πολύ όμορφα !καλη επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καταπληκτικό..υπέροχο..κάτι για μένα που τώρα τελευταία θέλω εύκολα στολίσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επαθα την πλάκα μου!Υπάρχει τέτοιο δέντρο;;;Πίστεύω όλοι μας ένα τέτοιο χρειαζόμαστε!Χαίρομαι που σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;