Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Decoupage σε παλιό δίσκο

Γεια σας αγαπημένες μου blogoφιλενάδες
Ελπίζω και εύχομαι να είστε όλες καλά και να χαμογελάτε όσο μπορείτε γιατί δε μας βλέπω με χαμογελαστή  έκφραση για πολύ ακόμα!  Ενώ εγώ, απ' τη φύση μου είμαι πολύ αισιόδοξος άνθρωπος, τελευταία καταλαβαίνω ότι πέφτω σιγά σιγά σε κατάθλιψη. Και αν καταρρεύσω, αλίμονο μας... όλοι στην οικογένεια σε μένα ρίχνουν εκείνο το βλέμμα το γεμάτο προσμονή για μια κάποια ελπίδα, σε όλες τις δύσκολες στιγμές. Και την έδινα, και έβλεπα αισιόδοξα μουτράκια. Κι' αυτό το βλέμμα, με όλα τούτα, άρχισε να με σκοτώνει. Τι να πω;;;; Πώς να δώσω ελπίδα που μου αργοσβήνει;;;;

Άντε, άντε, Φιλία......σήκω, τέλος στα μαύρα._

Σήμερα είμαι μια ευτυχισμένη!!!!!!!!!
Μόλις τελείωσα ένα progect που μου αρέσει πολύ
Πριν χρόνια είχα αγοράσει ένα δίσκο απ' το Μοναστηράκι σε ένα στιλ απ' αυτά που αγαπώ. Τίποτα το εξαιρετικό, είχα πρόθεση να το δώσω για επαργύρωση. Δεν το έδωσα, ξεχάστηκε. Τώρα που μαθαίνω σιγά σιγά να κάνω πραγματάκια χειροποίητα, τον ξέθαψα. Είναι αυτός. Γεμάτος σημάδια από ποτήρια και οξειδώσεις
Είπα λοιπόν να του κάνω decoupage.
Τον πέρασα με λεπτό γυαλόχαρτο και δυο τρία χέρια απ' αυτό το υπέροχο άσπρο - περλέ σπρέι: DUPLI-COLOR  Blanc perle. Είχα και ένα ωραίο λουλουδάτο χαρτί που ταίριαζε ίσα ίσα.
Αντέγραψα το εσωτερικό περίγραμμα σε ρυζόχαρτο, έκοψα το μοτίβο σύμφωνα με το πατρόν και το κόλλησα στο δίσκο.


Περιμετρικά, έβαλα χρυσή κρέμα με πινέλο και σε μερικά σημεία στο σχέδιο, απ' την ίδια κρέμα με το δάχτυλο.


Το πέρασα και με βερνίκι σε σπρέι τρία χέρια και το μοτίβο άλλα τρία με βερνίκι νερού και πινέλο....
Και ... ιδού:


Εσάς σας αρέσει;;;;;;;;;;;;;
Καλή σας μέρα, Καλή εβδομάδα και Χιλιάδες φιλιά

ΥΓ.  Τι ΔΕΝ έκανα: Δεν έβαλα primer!  Και περιμένω με καρτερικότητα την καταστροφή!!!!!!!!!!!!!!














   

9 σχόλια:

  1. Έγινε πανέμορφος Φιλία μου!!!! Έκανες πολύ ωραία δουλειά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!
    ΑΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΑΚΟΥ "ΚΟΤΑ" ΕΣΥ ΚΟΤΑ;!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα πανέμορφο κομμάτι μπράβο σου και μη στενοχωριέσαι πως θα χαλάσει.Άλλωστε βλέποντας τη δουλειά σου, σου έχω εμπιστοσύνη κάτι θα σκεφτεί το δημιουργικό μυαλό σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηρθα καθυστερημένη !!Αλλά κάλιο άργά παρά ποτέ!!!
    Ο δίσκος έγινε καινούργιος ,φρέσκος και χαρούμενος !!!Και είναι μόνο η αρχή!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλες μου αγαπημένες,
    Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με τα σχόλια σας.
    Να είστε καλά
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας έδωσες εκπληκτική ιδέα!
    Υπέροχο το αποτέλεσμα!

    Καλώς σε βρήκα,
    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ωραιος εγω δεν εχω αυτο το σπρει τι μπογια να χρησιμοποιησω;κανει λαδομπογια; ευχαριστω,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;