Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Τσάντα ταξιδιωτική

Αγαπημένες blogoγειτόνισσες,
Κάποια στιγμή, ζήτησα τη βοήθεια σας για μια πλαστικοποιημένη τσάντα γραφείου ταξιδιών και πώς να της βάλω κάτι για να ξεχωρίζει απ' τις υπόλοιπες όμοιες της. Και προθυμοποιηθήκατε να με βοηθήσετε ΟΛΕΣ. Χίλια Ευχαριστώ!
Επειδή δεν είχα χρόνο και είχα και περιορισμούς - η φίλη ήθελε κάτι πολύ ουδέτερο και ασπρουλί και τη μεθεπομένη έφευγε - έκανα ένα πολύ απλό σχέδιο με στένσιλ που είχα από το "decor" που είχα κάνει στην κρεβατοκάμαρα μου (είναι το παρακάτω),




το έβαψα με ακριλικό άσπρο και επειδή μου έκανε πολύ "ασβεστί",  του έβαλα και ελάχιστο πράσινο ανοιχτό - δυστυχώς δε φαίνεται στη φωτο -  και δυο στρώματα βερνίκι.








Και έγινε έτσι. Η φίλη μου ενθουσιάστηκε κι' εγώ φούσκωσα σαν διάνος!!!!!










Η "πελάτισσα" (χα χα χα) επέστρεψε και το "έργο" είναι ακόμα στη θέση του!!!!  Δεν το περίμενα!
Καλή σας εβδομάδα, γεμάτη χαμόγελο



2 σχόλια:

  1. Φιλία μου ...τώρα μπήκα και βρήκα το μηνυμα σου....βλέπω άλλαξες το σπιτάκι ...και είναι παλι πολύ καλό...το θεματάκι ακόμα δεν λύθηκε...δεν σε βρίσκω στον πίνακα...δεν ξέρω γιατί ...έντάξει εγώ θα σε βρίσκω...αλλά είναι κρίμα γιατί κάνεις πολύ ομορφα πράγματα...τα οποία δεν εμφανίζονται...κοίτα το πάλι και το ξαναβλέπουμε...πες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;